فوتبال و فوتسال

جدیدترین و پربیننده ترین اخبار فوتبال و فوتسال ایران و جهان را در سایت پرسون دنبال کنید.

باشگاه پرسپولیس پیشنهاد جذب گوچی فوتبال ایران را به مدیر برنامه های وی ارائه کرد تا شرایط دریافت رضایت‌نامه وی را از باشگاه هلندی دریافت کند. پیشنهادی که در همین ابتدا با مخالفت جدی باشگاه زوله هلند مبنی بر انتقال قوچان نژاد روبرو شد.
خریدی دیگر برای تیم فوتبال بانوان ذوب آهن

دروازه‌بان سپاهان سبزپوش شد

تیم فوتبال بانوان ذوب آهن در راستای آماده سازی خود برای لیگ برتر، یک دروازبان جوان جذب کرد.
محمود یاوری پیشکسوت فوتبال ایران که از مدت ها قبل به دلیل بیماری ریوی در یکی از بیمارستان‌های اصفهان بستری شده بود دار فانی را وداع گفت.
زنگ خطر برای لژیونر ها؛

اسکوچیچ نیمکت نشینان را دعوت نمی کند

کادر فنی تیم ملی هر هفته اوضاع بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی را پیگیری می کنند و در صورتی که بازیکن گزینه اول شرایط فنی خوبی نداشته باشد گزینه های بعدی برای دعوت به اردوی تیم ملی فعال می شوند.

تیم فوتبال استقلال در هفته نخست مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 16:30 امروز (شنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف مس رفسنجان رفت و با دو گل حریف خود را شکست داد.
باشگاه پرسپولیس در پایان بازی با سایپا، اعتراض خود به کارت زرد دوم کمال کامیابی‌نیا که منجر به اخراج او از زمین شد را به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ اعلام کرد.

در جریان هفته نخست لیگ برتر فوتبال ایران صورت گرفت؛

شکست سنگین آلومینیوم اراک برابرنساجی مازندران

تیم فوتبال آلومینیوم اراک (ایرالکو) عصر جمعه در نخستین دیدار خود در لیگ برتر فوتبال کشور میزبان تیم نساجی مازندارن بود که این بازی را با نتیجه سه بر صفر به حریف واگذار کرد.
ذوب‌آهن ۲ - فولاد خوزستان ۲

تقسیم امتیازات ذوب و فولاد با تصمیم داور

دیدار تیم های ذوب آهن و فولاد خوزستان در حالی با نتیجه مساوی به پایان رسید که یکی از سوت‌های داور تاثیر مستقیمی در نتیجه این مسابقه داشت.
با پیشنهاد مدیران و مسئولان باشگاه سپاهان نوین و موافقت هیأت مدیره این باشگاه، اعضای جدید کادر فنی تیم فوتبال سپاهان نوین در فصل ۱۴۰۰ - ۱۳۹۹ مشخص شدند.
درخواست استقلال از فیفا؛

پنجره ما را باز کنید

باشگاه استقلال در نامه‌ای به فیفا ضمن ارائه مدارک پرداختی به وینفرد شفر، خواهان باز شدن پنجره نقل‌وانتقالات این باشگاه شد.