رونالدو: ماموریت من گسترش فوتبال در عربستان است

ستاره پرتغالی النصر عربستان از انتخاب این تیم ابراز خوشحالی و تاکید کرد که موفقیت در آسیا چالش جدید او است.

تصویر رونالدو: ماموریت من گسترش فوتبال در عربستان است

به گزارش سایت خبری پرسون، کریستیانو رونالدو النصر را به عنوان مقصد جدید خود انتخاب کرد.

او امروز در تست پزشکی باشگاه النصر شرکت کرد و بعد از پشت سرگذاشتن تست پزشکی در نشستی خبری حاضر شد و گفت: خوشحالم که به کشور عربستان آمده‌ام و قرار است که در النصر بازی کنم. ماموریت من گسترش فوتبال در عربستان است. بی‌صبرانه منتظر نخستین بازی خود با النصر هستم و می‌خواهم از دیدار بعدی تیم به میدان روم.

او ادامه داد: پیشنهادهایی از لیگ برزیل، استرالیا و پرتغال داشتم اما تصمیم گرفتم که راهی عربستان شوم. من از این تصمیم خود خوشحال هستم و به صحبت‌هایی که گفته می‌شود، توجهی نمی‌کنم.

این فوق ستاره پرتغالی در ادامه صحبت‌هایش گفت: پیروزی تیم ملی فوتبال عربستان برابر آرژانتین نشان داد که فوتبال عربستان پیشرفت کرده است و من از این تجربه جدید خود خوشحال هستم و امیدوارم که روزهای خوبی را تجربه کنم. از این استقبال باشکوه هواداران و رسانه‌ها شگفت‌زده شدم و بسیار خوشحال هستم. این قرارداد خاص بود چرا که من هم بازیکنی خاص هستم.

رونالدو درباره حضور در فوتبال آسیا گفت: من در فوتبال اروپا همه موفقیت‌ها را به دست آوردم و اکنون نوبت چالش در آسیا است و به دنبال موفقیت در فوتبال آسیا هستم. خودم و خانواده‌ام از شور و هیجان زیادی برخوردار هستیم و همه چیز اینجا خوب است.

منبع: ایسنا

455141