فوتبال و فوتسال

جدیدترین و پربیننده ترین اخبار فوتبال و فوتسال ایران و جهان را در سایت پرسون دنبال کنید.

الیور بیرهوف، مدیر تیم ملی فوتبال آلمان:

یواخیم لوو اخراج نخواهد شد

اولیور بیرهوف و اتحادیه فوتبال آلمان اعلام کردند یواخیم لوو از هدایت این تیم اخراج نخواهد شد.

احمد سعادتمند مدیرعامل پیشین استقلال اظهار داشت: بالاترین قراردادی که من منعقد کردم، ۵.۵ میلیارد تومان بوده؛ قرار است برای نادری ۲۰۰ هزار دلار به باشگاه بلژیکی پرداخت شود که نزدیک ۶ میلیارد تومان می‌شود
نگاهی به عملکرد 24 فوتبالیست‌ ایرانی در نقاط مختلف آسیا و اروپا

عصر لژیونرها!

لژیونرهای ایران در فوتبال اروپا جولان می‌دهند. بدون شک، عصر امروز فوتبال ایران را می‌توان درخشان‌ترن عصر لژیونرها نامید؛ هر چند تا دلتان بخواهد اتفاقات بد در این فوتبال رخ می‌دهد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز با انتشار مطلبی ضمن تائید فینالیست بودن تیم پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰، عنوان کرد که شاگردان یحیی گل‌محمدی منتظر مشخص شدن رقیب خود از بین تیم‌های شرق آسیا هستند.
حامد مهربانی، مجری برنامه در انتهای الوند که پرسپولیس را به دور زدن قانون متهم کرده بود با انتشار ویدیویی ضمن عذرخواهی از هواداران تیم پرسپولیس، اعلام کرد در قسمت بعدی برنامه هم مجددا عذرخواهی خواهد کرد.
به اعتقاد من تعطیلی دو هفته ای لیگ برتر بخاطر اردوی تدارکاتی تیم ملی لطمات زیادی به باشگاه های داخلی خواهد زد و تعجب می کنم که چطور فدراسیون فوتبال نتوانسته است برای این برنامه ریزی کند.
دبیر کل فدراسیون فوتبال در ضیافت ناهار سفارت ایران در ترکیه:

برای موفقیت در مسابقات تیم ملی تلاش خواهیم کرد

اعضای تیم‌ ملی فوتبال کشورمان پیش‌ از ترک ترکیه و عزیمت به بوسنی و هرزگوین در ضیافت ناهار سفارت جمهوری اسلامی ایران در ترکیه حاضر شدند.
مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران درگذشت. محمود یاوری، سرمربی باسابقه فوتبال ایران که هدایت باشگاه‌های متعددی را در فوتبال ایران بر عهده داشت، پس از تحمل یک دوره بیماری، در سن ۸۱ سالگی جان به جان آفرین تسلیم کرد.
محمد فنایی، کارشناس مسائل داوری فوتبال، اعتقاد دارد که شکایت پرسپولیس از داور اول دیدار این تیم با سایپا بی فایده است.