فوتبال و فوتسال

جدیدترین و پربیننده ترین اخبار فوتبال و فوتسال ایران و جهان را در سایت پرسون دنبال کنید.

نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال ضمن تکذیب برخی شایعات و اخبار غیرواقعی توضیحاتی را در خصوص پرداخت پاداش‌های معوقعه تیم فوتسال بانوان ارائه داد.

گزارش پرسون از حاشیه زندگی ستاره محبوب ماتادورها؛

جدایی ایگر از سارا !

نشریه های آس و مارکای اسپانیا خبر مهمی درباره ایگر کاسیاس منتشر کردند، خبری که کاملا به زندگی شخصی یک ستاره مرتبط می شود.

بررسی خرید جدید استقلال؛

این آرمان به چه کار آید؟

برای کسانی که هوادار استقلال و پرسپولیس هستند ارزش جذب بازیکن خیلی بالاست. از نظر این هواداران بازیکنانی که جذب باشگاه محبوبشان می شوند باید در حد و اندازه های پیراهن باشگاه باشد و به عبارت دیگر یک وقت خدای نکرده پیراهن تیم برایش گشاد نباشد!

معاونت نسبتاً جدید سیما در نشست خبری برنامه‌های نوروز 1400 از برنامه «نود» با صفات «خوب» و «پربیننده» یاد کرده و بر نظر علی فروغی دربارۀ فردوسی‌پور صحه نگذاشته و در عین حال گفته انتخاب مجری در اختیار مدیر شبکه است. جای دیگر هم از اجتناب‌ناپذیر بودن تغییر برخی مدیران شبکه‌ها گفته. آیا می‌توان این سخنان را به منزلۀ تمایل او به احیای نود و بازگشت عادل دانست یا آغاز یک زورآزمایی است ومعلوم نیست زور او بچربد؟ یادداشت امروز کند‌و‌کاوی در این‌باره است...
خیبر خرم آباد شگفتی ساز مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی ایران در ضیافت پنالتی‌ها شد. همان‌طور که عبداله ویسی سرمربی خوزستانی این تیم و کادر فنی انتظار داشتند، صادق نادرپور با مهار دو پنالتی و درخشش در این بازی، در کنار پنالتی‌های بسیار خوب عارف رستمی، حسین مددی، مهران احمدی و محمدجواد عباسی نفت را در مسجدسلیمان به زانو درآوردند.