فوتبال و فوتسال

جدیدترین و پربیننده ترین اخبار فوتبال و فوتسال ایران و جهان را در سایت پرسون دنبال کنید.

نزدیکان یکی از اعضای هیات مدیره استقلال با قدرت می‌گویند امروز آخرین روز سرمربیگری محمود فکری در استقلال است، آن هم در شرایطی که تصمیم جمعی هیات مدیره این بود که صبح دوشنبه اسماعیل خلیل زاده به نمایندگی از بقیه با فکری حرف بزند و به او تا پایان هفته هجدهم مهلت بدهد. احتمالا پیش بینی این عضو هیات مدیره این است که محمود فکری مهلت سه هفته‌ای هیات مدیره را نمی‌پذیرد و خودش کنار می‌رود!
حجت‌الاسلام حسین انصاریان مفسر قرآن کریم و استاد اخلاق طی پیامی ویدئویی با تشکر از تسلیت‌گویی مردم در پی درگذشت برادرزاده‌اش علی انصاریان، دو درس به جوانان براساس زندگی او نقل کرد.
کارشناس فوتبال و بازیکن پیشین تیم ملی ایران با بیان این که علی کریمی گزینه خوبی برای فدراسیون است اما انتخاب نمی‌شود گفت: رئیس جدید باید از وجود بهترین‌های این رشته استفاده کند.
بی مهری مسئولان یزد با شهید قندی؛

فوتبال یزد به روزهای اوج خود بازخواهد گشت؟

نکته قابل تأمل در خصوص شهیدقندی یزد این است که مسئولان استان طی سالیان اخیر خیلی امیدواری دادند که به‌طور حتم از این تیم حمایت خواهند کنند اما در عمل چیزی به عینه مشاهده نشد.
تیم فوتبال پورتو از شکست خانگی مقابل بوایستا گریخت و به تساوی دو بر دو دست یافت. «مهدی طارمی» در این دیدر هم گلزنی کرد تا با انگیزه بالا آماده رویارویی با «کریستیانو رونالدو» و تیم یوونتوس شود.
تیم فوتبال سپاهان با برتری دو بر صفر مقابل استقلال به صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر رسید. تیم تحت هدایت «محمود فکری» در این دیدار بی‌برنامه و بدون انگیزه بود.
پیشنهاد قزاقستان رد شد؛

افشای جزئیات قرارداد مهاجم ایران

یک روزنامه نگار اوکراینی جزئیاتی از قرارداد شهاب زاهدی مهاجم ایرانی تیم فوتبال زوریا را افشا و اعلام کرد زاهدی به پیشنهاد خوبی از قزاقستان هم پاسخ منفی داده است.
مسئولان باشگاه پرسپولیس در درصدد هستند درخواست کنند تا هواداران در مسابقه سوپرجام و ادامه بازی‌های خانگی پرسپولیس در نیم‌فصل دوم در ورزشگاه حاضر شده و تیم خود را همراهی کنند.
معاون حقوقی، مجلس و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان با یادآوری نگاه ویژه دولت برای توسعه فعالیت‌های ورزشی گفت: بودجه ورزش کشور در سال آینده نسبت به سال ۹۲ حدود ۷.۵ برابر رشد را نشان می‌دهد.