آنچه بیرانوند در دربی تهران انجام داد ستودنی بود

مربی پیشین بیرانوند درباره خوشحالی این دروازه بان پس از برد یک بر صفر پرسپولیس مقابل استقلال تصریح کرد: قبول دارم فوتبال است و کری خوانی وجود دارد اما به شخصه رفتار بیرانوند را نپسندیدم.
تصویر آنچه بیرانوند در دربی تهران انجام داد ستودنی بود

به گزارش سایت خبری پرسون، محسن سیدی ضمن تمجید از عملکرد فنی مدعیان قهرمانی فصل جاری لیگ برتر فوتبال گفت: بدون شک کیفیت بالایی را از تیم‌ها در سال جاری شاهد هستیم که نشان می‌دهد پیشرفت محسوسی نسبت به فصل گذشته داشتند.

او افزود: رقابت بین تیم‌های مدعی جذاب‌تر از همیشه شده است. نه تنها تعقیب کنندگان صدر جدول بازی‌های درخشان انجام می‌دهند بلکه شاهد هستیم ملوان با کمترین بضاعت یکی از با کیفیت ترین بازی‌ها را مقابل سپاهان انجام می‌دهد.

مربی پیشین دروازه بان‌های پرسپولیس در خصوص تأثیر گلرها در بهبود کیفیت فنی لیگ برتر گفت: این موضوع شامل دو مبحث متفاوت می‌شود. ابتدا اینکه دروازه بان ها به بلوغ و پختگی فنی کامل رسیده‌اند و تقریباً بیشترین بازدهی را دارند. دوم اینکه غیر از پور حمیدی، دروازه بان آلومینیوم اراک هیچ پدیده‌ای را در این پست شاهد نیستیم. قبول دارم از لحاظ دروازه بانی غنی شده‌ایم اما نباید چرخه ساخت گلر متوقف شود. وظیفه باشگاه‌ها است چنین کاری را انجام دهند.

سیدی با اشاره به دوئل علیرضا بیرانوند و سیدحسین حسینی در دربی صدم پایتخت گفت: بیرانوند با اعتماد به نفس و تمرکز کامل در دربی حاضر شد. آنچه در بخش مدیریتی دروازه بانی بیرانوند دیدیم ستودنی بود.

مربی پیشین بیرانوند درباره خوشحالی این دروازه بان پس از برد یک بر صفر پرسپولیس مقابل استقلال تصریح کرد: قبول دارم فوتبال است و کری خوانی وجود دارد اما به شخصه رفتار بیرانوند را نپسندیدم.

او هرگونه پیش بینی درباره قهرمان فصل جاری لیگ برتر را پراشتباه دانست و گفت: بازی‌های هفته گذشته نشان داد هر اتفاقی می‌تواند بیفتد. هیچ چیز قابل پیش بینی نیست. استقلال و پرسپولیس حریفان سرسختی در سه هفته باقی مانده دارند. از سوی دیگر سپاهان نیز دچار چالش شده است.

سیدی افزود: فکر می‌کنم دروازه بانهای 3 تیم نقش تعیین کننده‌ای در بازی‌های باقی مانده تیم‌هایشان دارند. آنها می‌توانند قهرمان را مشخص کنند.

482583