فوتبال و فوتسال

جدیدترین و پربیننده ترین اخبار فوتبال و فوتسال ایران و جهان را در سایت پرسون دنبال کنید.

جدایی کریس از یوونتوس قطعی است؟

گران ترین 36 ساله جهان

بر اساس آنچه که در سایت ترانسفر مارکت می گذرد بالا رفتن سن با گذشت زمان برای یک فوتبالیست نسبت معکوس دارد بدان معنا که هر چقدر فوتبالیست سن و سال دار شود به همان میزان قیمت او پایین تر می آید. این نکته حتی در رابطه با یکی از بزرگ ترین فوتبالیست های تاریخ هم صدق می کند، یعنی کریستیانو رونالدو.

چند روزی از انتخابات جنجالی ریاست فدراسیون فوتبال می گذرد و بر خلاف میل فوتبال دوستان ایرانی آن کسی که رییس فدراسیون شد شهاب الدین عزیزی خادم بود نه علی کریمی. او در همان مرحله اول از دور انتخابات کنار رفت.

با اظهارات رئیس کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال، پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال حتی با پرداخت مطالبات 140 هزار دلاری بودوروف هم باز نخواهد شد.

علیرضا بیرانوند یک نیمکت نشینی دیگر را در تیمش آنتورپ تجربه کرد و اخم های او بر روی نیمکت کاملا مشخص بود.
کاپیتان سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سیدجلال حسینی با تجربه بالا و با وجود اینکه شاید خیلی از فوتبالیست‌ها در سن و سال او نمی‌توانند در سطح اول فوتبال و تیمی مثل پرسپولیس حضور داشته باشند در حال حاضر یکی از بهترین‌های ایران است.
به دلیل عدم واگذاری استقلال و پرسپولیس صورت گرفت؛

شکایت از وزیر ورزش توسط نمایندگان مجلس

ابوالفضل ابوترابی در مجلس از تدوین طرح شکایت توسط نمایندگان از وزیر ورزش به خاطر عدم واگذاری باشگا‌ه‌های استقلال و پرسپولیس خبر داد.
دربارۀ دلایل ناکامی و نامحبوبی محمود فکری و دستیاران او که در قالب یک مثلث آمده بودند تا از فرصت ممنوعیت استخدام مربی خارجی بیشترین بهره را ببرند ۱۰ مورد را می‌توان یادآور شد.