فوتبال و فوتسال

جدیدترین و پربیننده ترین اخبار فوتبال و فوتسال ایران و جهان را در سایت پرسون دنبال کنید.

باشگاه استقلال حدود ۳ ماه است که پنجره نقل و انتقالاتی‌اش به خاطر پرونده‌های خارجی‌اش بسته شده است و مدیران استقلال راه‌حلی برای آن در نظر نگرفته‌اند.
مدیر برنامه‌های ژائو پدرو ستاره برزیلی باشگاه کالیاری ایتالیا از تماس مسئولان باشگاه الهلال عربستان برای جذب این بازیکن خبر داد.
کمیته مسابقات AFC برنامه کامل فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کرد که به این ترتیب مسابقات به صورت متمرکز و در مرحله حذفی به صورت تک بازی برگزار خواهد شد.
معاون اجرایی باشگاه استقلال گفت: آقای گل محمدی جایگاه شما به شکلی نیست که بخواهید درباره مدیرعامل باشگاه استقلال اظهار نظر کنید و بهتر است که با شناخت حیطه اختیارات خود، سکوت کنید.
آنخل دی‌ماریا زننده گل قهرمانی تیم ملی آرژانتین در فینال کوپا آمریکا ۲۰۲۱ گفت که آلبی‌سلسته برای کسب این جام، سخت جنگید.
یورو ۲۰۲۰ امشب با برگزاری دیدار فینال در ورزشگاه ومبلی بین تیم‌های ملی ایتالیا و انگلیس به پایان کار خودش خواهد رسید.
کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین بعد از کسب عنوان قهرمانی در کوپا آمه ریکا عنوان بهترین بازیکن جام را به دست آورد.
امید ابراهیمی در فهرست لژیونرهای تیم الوکره برای فصل آینده لیگ ستارگان قطر قرار دارد.
چهل‌و‌هفتمین دوره جام ملت‌های آمریکای جنوبی (کوپا آمه‌ریکا ۲۰۲۱) با پیروزی تیم ملی فوتبال آرژانتین برابر برزیل در فینال و پایان حسرت کاپیتان این تیم برای کسب قهرمانی در رده ملی خاتمه یافت.
پیشکسوت باشگاه استقلال و کارشناس فوتبال کشورمان گفت: استقلال از جمله تیم‌هایی است که در اواخر لیگ امسال عملکرد بهتری را از خود به نمایش می‌گذارد اما مهاجمان این تیم نباید فرصت‌هایی را که به دست می‌آورند، به راحتی از دست بدهند.