حکم کمیته انضباطی برای نورافکن چیست؟

مدافع تیم فوتبال سپاهان در دیدار برابر پرسپولیس در ترکیب زرد پوشان حضور نداشت اما با رفتار خود باعث شد تا باشگاه پرسپولیس از او شکایت کند.
تصویر حکم کمیته انضباطی برای نورافکن چیست؟

به گزارش سایت خبری پرسون، تیم‌های فوتبال سپاهان و پرسپولیس در هفته دهم لیگ برتر روز یکشنبه ۲۱ آبان در ورزشگاه نقش جهان اصفهان رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی با برتری یک بر صفر زردپوشان اصفهانی به پایان رسید.

در حاشیه این دیدار امید نورافکن که به دلیل مصدومیت و عدم صدور کارت بازی نتوانسته بود سپاهان را مقابل پرسپولیس همراهی کند رفتار ناشایستی را رو به روی هواداران پرسپولیس انجام داد که با واکنش مدیران این باشگاه همراه شد و از او و باشگاه سپاهان به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کردند.

در همین راستا قرار بود روز یکشنبه ۲۸ آبان جلسه رسیدگی به تخلف نورافکن در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تشکیل شود اما به دلیل بازی سپاهان و نیروی هوایی عراق در لیگ قهرمانان آسیا که روز دوشنبه ۶ آذرماه برگزار خواهد شد، این جلسه به هفته آینده موکول شد.

نورافکن روز شنبه ۲۷ آبان ماه هم با انتشار استوری در فضای مجازی از هواداران فوتبال بابت رفتار ناشایستی که داشت، عذرخواهی کرد. با این حال طبق آئین نامه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اگر تخلف نورافکن برای مسئولان انضباطی فدراسیون فوتبال محرز شود، او طبق ماده ۶۴، حداقل به مبلغ ۵۰ میلیون ریال یا حداقل یک مسابقه از همراهی تیمش محروم و یا ترکیبی از آنها جریمه خواهد شد.

منبع: مهر

559233