فوتبال و فوتسال

جدیدترین و پربیننده ترین اخبار فوتبال و فوتسال ایران و جهان را در سایت پرسون دنبال کنید.

چهار بازیکن استقلال از جمله ۳ مدافع و دروازه بان استقلال یک کارته بوده و در صورتی که کارت زردی را برابر گل گهر دریافت کنند فینال احتمالی جام حذفی را از دست خواهند داد.
درحالی‌که چندی پیش مدیرعامل استقلال خبر از جدایی شیخ دیاباته داد، اما جدایی این مهاجم هنوز قطعی نیست.
سرمربی تیم پیکان درباره هجمه‌های فضای مجازی گفت: در همین فصل خیلی از مربیان محبوب که سابقه کار کردن در تیم‌های دیگر را داشتند، مقابل پرسپولیس بازنده بودند اما حالا از ما با این تیم جوان انتظار شکست پرسپولیس را داشتید؟
هافبک بازی‌ساز پرسپولیس درباره قهرمانی‌های این تیم گفت: این پرسپولیس برای قهرمانی ساخته شده و مربیان و بازیکنانش با تفکر جام گرفتن به تورنمنت‌های مختلف می‌روند.
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس آنقدر خوب است و زیبا بازی می‌کند هر کسی دوست دارد طرفدار این تیم باشد؛ به نظرم اگر وزیر هم پرسپولیسی است کاملا حق دارد چون پرسپولیس بهترین تیم ایران است.
تونی کروس درباره مصدومیتش گفت: زمان آن فرا رسیده است که کمی استراحت کنم تا برای فصل پیش رو کاملا آماده شوم؛ به هواداران قول می دهم که در سریع ترین زمان ممکن به ترکیب تیم برگردم.
سرمربی استقلال درباره احتمال جدایی قایدی در پایان فصل گفت: در مورد قایدی هنوز تصمیمی گرفته نشده و اگر بتوانیم جایگزینی خوب پیدا کنیم اجازه می‌دهیم ایشان ترانسفر شود.
افتتاحیه لیگ برتر فوتسال؛

نبرد قهرمانان

شش بازی هفته اول لیگ برتر فوتسال فردا (پنجشنبه) برگزار می شود اما در بازی افتتاحیه مس سونگون با زندی بتن کلاردشت روبرو می شود.