گزینه استقلال در باشگاهش گرفتار شد/ آبی‌ها سراغ بازیکن دیگر می‌روند؟

فرشید باقری به دلیل نداشتن بند فسخ نتوانسته به طور یک طرفه این کار را انجام بدهد
تصویر گزینه استقلال در باشگاهش گرفتار شد/ آبی‌ها سراغ بازیکن دیگر می‌روند؟

به گزارش سایت خبری پرسون، فرشید باقری که تجربه بازی در استقلال را دارد، یکی از گزینه‌های جواد نکونام برای تقویت خط میانی تیمش است ولی طی دو هفته اخیر نتوانسته رضایت‌نامه خود را از مس رفسنجان بگیرد و فسخ قرارداد کند و شرایط عجیب نارنجی پوشان هم موجب شده تا او نتواند وضعیت مشخصی داشته باشد.

این بازیکن که در نقل و انتقالات زمستانی لیگ بیستم از استقلال به گل‌گهر سیرجان رفت و پس از یک سال و نیم بازی برای این تیم، در تابستان سال گذشته به مس رفسنجان پیوست، اکنون در آستانه جدایی از جمع نارنجی پوشان قرار دارد و بعید نیست قراردادش را فسخ کند.

فرشید باقری به دلیل نداشتن بند فسخ نتوانسته به طور یک طرفه این کار را انجام بدهد، اما امیدوار است مسؤولان مس رفسنجان با او همکاری کنند ولی شرایط عجیب و مشکلات مالی وحشتناک و از سوی دیگر نامشخص بودن تکلیف نیمکت این تیم موجب شده تا مدیرعامل این باشگاه به فکر این مسائل باشد.

جدایی محسن آذرباد و علی‌اصغر صادقی‌نسب از مس رفسنجان قطعی شده ولی این باشگاه رضایت‌نامه بازیکن دیگری را صادر نکرده و مشخص نیست به درخواست رسمی باشگاه‌های استقلال و تراکتور برای جذب فرشید باقری پاسخ بدهد یا نه.

منبع: ایسنا

598040