برنامه و ساعت بازیهای جام ملت های آسیا 2023 امروز 8 بهمن 1402

ساعت بازی های امروز جام ملتهای آسیا 2023 در اولین مرحله حذفی را می خوانید.
تصویر برنامه و ساعت بازیهای جام ملت های آسیا 2023 امروز 8 بهمن 1402

به گزارش سایت خبری پرسون، مرحله یک هشتم جام ملت‌های 2023 قطر، از امروز (یکشنبه) با برگزاری 2 بازی آغاز می‌شود و استرالیا باید به مصاف اندونزی‌ برود و امارات هم مقابل تاجیکستان بازی خواهد کرد.

* استرالیا -اندونزی

استرالیا و اندونزی در ورزشگاه جاسم بن حمد، آغازگر مرحله حذفی جام ملت‌های 2023 هستند. شاگردان گراهان آرنولد در مرحله گروهی با کسب 7 امتیاز به عنوان صدرنشین از گروه B صعود کردند و باید در اولین بازی حذفی خود به مصاف تیمی بروند که در آخرین لحظات صعودش به مرحله یک هشتم نهایی قطعی شد. هر چند استرالیا در مرحله گروهی نمایش قابل توجهی نداشت اما با این وجود به نظر نمی‌رسد کانگوروها برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی کار آنچنان سختی داشته باشند.

اندونزی که در گروه D، در کنار عراق و ژاپن حضور داشت، به عنوان چهارمین تیم برتر رتبه سوم توانست برای اولین بار موفق به صعود به مرحله حذفی شود. استرالیا با آنکه به نظر می‌رسد کار سختی مقابل اندونزی نخواهد داشت، اگر به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند باید به مصاف برنده تیم‌های کره‌جنوبی و عربستان سعودی برود، دیداری که می‌تواند یکی از فینال‌های زودهنگام این جام باشد.

* امارات -تاجیکستان

در دومین بازی از روز اول مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا ، امارات، همگروه ایران در مرحله گروهی به مصاف یکی از شگفتی‌سازان این جام می‌رود. این دیدار از ساعت 19:30 در ورزشگاه احمد بن علی الریان برگزار می‌شود. امارات در گروه C با 4 امتیاز به عنوان تیم دوم جواز حضور در مرحله حذفی را کسب کرد. شاگردان بنتو اگر گل دقایق پایانی را در آخرین دیدار گروهی خود مقابل ایران به ثمر نمی‌رساندند، مجبور بودند به عنوان تیم سوم پا به مرحله حذفی بگذارند و مسیرشان تغییر می‌کرد.

حریف امروز امارات، یکی از شگفتی‌سازان جام است، تاجیکستانی که در نخستین حضورش در جام ملت‌ها توانست دست به کار بزرگی بزند و به عنوان تیم دوم از گروه A صعود کند. این تیم که وحدت هنانوف بازیکن پرسپولیس را در اختیار دارد، در مرحله گروهی تیمی پرتلاش نشان داد و حریفی سخت برای امارات خواهد بود و به دنبال این است تا به رویاپردازی‌اش در جام 2023 ادامه دهد.

برنامه‌ بازی‌های امروز جام ملتهای آسیا 2023 در مرحله یک هشتم نهایی

یکشنبه 8 بهمن

* استرالیا - اندونزی، ساعت 15، ورزشگاه جاسم بن حمد

* امارات - تاجیکستان، ساعت 19:30، ورزشگاه احمد بن علی

منبع: تسنیم

598018