نقشه مشکوک درویش برای اوسمار؛ مرد برزیلی تا کی سرمربی پرسپولیس است؟

درویش به اطرافیانش گفته حالا چهار پنج بازی به اوسمار مهلت می‌دهیم تا ببینیم چه می‌شود و بعد از آن دوباره فرصت انتخاب سرمربی داریم. این فرصت احتمالا تا دربی خواهد بود.
تصویر نقشه مشکوک درویش برای اوسمار؛ مرد برزیلی تا کی سرمربی پرسپولیس است؟

به گزارش سایت خبری پرسون، اعضای هیات مدیره باشگاه که بعد از قهرمانی این تیم در رقابت‌های فصل گذشته لیگ برتر و جام حذفی کاملا در دسترس بوده و هیچ دوربینی را از دست نمی‌دادند درچند روز گذشته حاضر به پاسخگویی در مورد عملکرد باشگاه‌شان در انتخاب سرمربی نبوده و به نوعی توپ را در زمین مدیریت باشگاه انداخته‌اند. در مورد انتخاب اوسمار هم آنها هیچ حمایتی از این مربی و انتخاب مدیرعامل‌شان نکردند تا مشخص شود در باشگاه پرسپولیس چه خبر است. در سوی دیگر درویش نیز خودش از انتخاب اوسمار راضی نیست و به خاطر همین هم او را با شک و تردید از سوی سایت باشگاه رسما معرفی کرد. در این میان باخبر شدیم که درویش به اطرافیانش گفته حالا چهار پنج بازی به اوسمار مهلت می‌دهیم تا ببینیم چه می‌شود و بعد از آن دوباره فرصت انتخاب سرمربی داریم. گویا برنامه درویش این است که اگر پرسپولیس با اوسمار نتیجه نگرفت دوباره به سراغ برانکو برود یا اینکه یک منابع مالی برای جذب سرمربی خارجی دیگر پیدا کند.

سیدجلال در کنار اوسمار

سیدجلال حسینی از زمانی که یحیی از پرسپولیس جدا شد دیگر در تمرینات سرخپوشان آفتابی نشد اما با فرستادن وکیلش به باشگاه درخواست خود برای ماندن در این تیم را مطرح کرد. خواسته سید این بود که حکم جدیدی برای او در نظر گرفته شود که بتواند روی نیمکت بنشیند و به اوسمار برای هدایت تیم کمک کند. در واقع یکی از افرادی که موافق حضور اوسمار به عنوان سرمربی در پرسپولیس بوده و هست سیدجلال است. در واقع او زوج خودش و اوسمار را برای هدایت پرسپولیس در ادامه فصل مناسب دانسته و حالا شرایط به سود او پیش رفته است. از این رو سید از این به بعد با مسئولیت جدیدی که احتمالا مدیرفنی باشد اوسمار را در هدایت پرسپولیس کمک خواهد کرد. در این شرایط احتمال اینکه محمد عسگری و مهرداد خانبان هم از کادرفنی پرسپولیس جدا شوند زیاد است؛ هرچند این دو نفر پرسپولیس را در اردوی امارات هم همراهی کردند تا نشان دهند با وجود رفتن یحیی علاقه‌مند به جدایی از جمع سرخپوشان نیستند.

منبع: ورزش ۳

598001