به چه دلیلی کسی بیرانوند را نمی‌خواهد؟

با گذشت حدود سه هفته از زمان فسخ قرارداد بیرانوند و مشکلات او با پرسپولیس همچنان این بازیکن بیرون از دایره تیم‌ها باقی مانده است.
تصویر به چه دلیلی کسی بیرانوند را نمی‌خواهد؟

به گزارش سایت خبری پرسون، ماجرای علیرضا بیرانوند در رسانه‌ها از زمانی شروع شد که با حجت کریمی مدیرعامل فصل گذشته تیم استقلال سرشاخ شد.

انتشار خبر شکایت علیرضا بیرانوند از مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال و متعاقباً شکایت حجت کریمی از بیرانوند استارت ماجراهای یک ماه گذشته علیرضا بیرانوند را زد تا اینکه او بعد از جلسه اضافه شدن الحاقیه به قراردادش با پرسپولیس به یکباره از فسخ قرارداد خود خبر داد. جایی که به گفته رضا درویش و مدیران باشگاه پرسپولیس او قراردادش را بدون داشتن حق فسخ، فسخ کرد.

در این فاصله گفته شد که مدیران باشگاه تراکتور قصد به خدمتگیری علیرضا بیرانوند را داشته‌اند اما ظاهراً مشکلاتی در این میان به وجود آمده که از جذب این دروازه‌بان پشیمان شده‌اند.

از سوی دیگر گفته می‌شود علیرضا بیرانوند نیز بارها از طریق وکیلش برای مدیران پرسپولیس پیغام فرستاده که من می‌خواهم برگردم و پشیمانم اما با بروز اتفاقات ابتدایی فصل بیست و سوم و نشستن بیرانوند پای میز مذاکره با حجت کریمی برای پیوستن به استقلاال و دلخوری شدید هواداران پرسپولیس همچنین فسخ اخیر و مطرح شدن حضور یک دروازه‌بان خارجی در تیم پرسپولیس ظاهراً رضا درویش و هیئت مدیره این تیم هم او را نمی‌خواهند اما ظاهرا می گویند بیرانوند می تواند برگردد!

با در نظر گرفتن قیمت بالای علیرضا بیرانوند و اینکه تیم‌های مدعی قهرمانی در حال حاضر دروازه‌بان خودشان را در اختیار دارند بعید به نظر می‌رسد در شرایط فعلی اقتصادی باشگاه ها فعلاً تیمی طالب جذب علیرضا بیرانوند با این اعداد و ارقام باشد. مگر اینکه او قیمت خودش را تا حد زیادی پایین بیاورد و به یک تیم کم نام و نشان برود.

در چنین شرایطی باید گفت علیرضا بیرانوند فعلاً بیرون از بعد فصل نقل و انتقالاتی مانده و باید امیدوار باشد که بتواند در پرسپولیس بماند.

منبع: خبرورزشی

705881