فوتبال و فوتسال

جدیدترین و پربیننده ترین اخبار فوتبال و فوتسال ایران و جهان را در سایت پرسون دنبال کنید.

۱۳ بازیکن تیم ملی ظهر امروز (جمعه ۲۷ اسفندماه) خود را به کادر فنی تیم ملی معرفی کردند و سپس از بازیکنان و اعضای کادر تست پی سی آر گرفته شد و تا اعلام نتایج، بازیکنان در قرنطینه خواهند بود.
8 تیم راه یافته به این مرحله عبارتنداز: اتلتیکو مادرید، بایرن مونیخ، لیورپول، منچستر سیتی، رئال مادرید، بنفیکا، چلسی و ویارئال هستند.
سرمربی پرسپولیس گفت: از لحاظ روحی کاملاً خسته هستم و نمی‌خواهم به هیچ وجه به تیم بازگردم.
سرمربی پرسپولیس گفت: این سیاه‌ترین روز داوری بود و باید خجالت بکشید.
مهدی مهدی پور گفت: ما هم یک مقدار به داور معترض بودیم، اما بازی سختی بود و هر داوری هم به جای سید علی بود همین اتفاق برایش می‌افتاد.
مهدی ترابی گفت: سیدعلی هرچه سوت بود به نفع استقلال زد. حالا می‌روند یک یا دو صحنه پیدا می‌کنند و می‌گویند فلان صحنه خطا بود یا نبود. من توپ را از مدافع خارجی استقلال دزدیدم و او پای من را زد و داور خطا نگرفت.
مدافع پرسپولیس گفت: با جان و دل تلاش می‌کنیم و می‌جنگیم. بقیه دست خدا است. به این فوتبال تبریک می‌گویم.
سرمربی استقلال گفت: باید در نیمه نخست کار را تمام می کردیم. درباره داوری صحبت نمی کنم. صحنه ای که روی کوین یامگا رخ داد صد درصد پنالتی بود.
حاشیه دربی 98

درگیری یحی با داور

بعد از گل تساوی استقلال توسط ژستد گل محمدی و حمید مطهری چندین بار به داور بازی اعتراض کردند.
لحظه به لحظه با دربی 98

پرسپولیس به گل رسید

علی نعمتی در دقیقه ۴۰ برای پرسپولیس گلزنی کرد.
رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که همراه محمود خوردبین و سعید راد به ورزشگاه آزادی آمده بود پس از حضور در جایگاه ویژه خواستار نشستن در کنار طرفداران پرسپولیس و تماشای بازی از روی سکوها شد.
دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال رقابت‌های لیگ برتر از ساعت 17:30 در ورزشگاه آزادی آغاز شد.
ورودی گیت ها اجازه حضور افراد بدون ماسک داده نمی شود و همین سبب شده بعضی با فروش ماسک درآمد خوبی کسب کنند. پیگیری ها نشان می دهد که ماسک در ورزشگاه آزادی دانه ای ۱۵ هزارتومان به فروش می رسد.