شوک به لژیونر ملی پوش فوتبال ایران؛ تغییر تابعیت را نپذیرفت قراردادش فسخ شد

السد در بیانیه رسمی خود اعلام کرده که برای فسخ توافقی قرارداد با حزباوی به نقطه مشترک رسیده و همچنین از خدمات این بازیکن در فصل گذشته تشکر می‌کند.
تصویر شوک به لژیونر ملی پوش فوتبال ایران؛ تغییر تابعیت را نپذیرفت قراردادش فسخ شد

به گزارش سایت خبری پرسون، سال پیش امین حزباوی با قراردادی گران‌قیمت فولاد را به مقصد السد قطر ترک کرد تا یکی از مهمترین انتقال‌های چند سال اخیر فوتبال ایران در حاشیه خلیج فارس را رقم بزند و حالا باشگاه السد در خبری رسمی، جدایی او را اعلام کرده است.

حالا مشخص شده که همه چیز پیرامون مسئله پیشنهاد تابعیت قطری بوده که رد این درخواست از سوی مدافع جوان السد به بهای کنار گذاشتن او از بزرگترین تیم قطری تمام شده است. البته سال گذشته هم زمزمه زیادی پیرامون این مسئله وجود داشت، اما در نهایت بعد از حضور حزباوی در تیم ملی ایران، همه چیز حالت عیان به خود گرفت و حالا به جدایی این بازیکن منجر شده است.

السد در بیانیه رسمی خود اعلام کرده که برای فسخ توافقی قرارداد با حزباوی به نقطه مشترک رسیده و همچنین از خدمات این بازیکن در فصل گذشته تشکر می‌کند.

جالب اینکه پیشنهاد تیم ملی قطر عواید مالی بسیار خوبی را هم برای حزباوی به دنبال داشت، اما او ترجیح داد که در تیم ملی کشورش به فوتبال ادامه دهد و احتمالا با ادامه این روند، جایگاه خود را نیز در ترکیب اصلی تیم ملی به دست خواهد آورد.

این در حالی است که سال گذشته السد با قراردادی پنج ساله حزباوی را به خدمت گرفت و رقم مطلوبی را هم به او پرداخت کرد، اما حالا در پایان اولین فصل قرارداد به این نتیجه رسیده که او بازیکن موردنظر برای پروژه تغییر تابعیت نبوده است.

حزباوی در روزهای آینده تیم بعدی خود را انتخاب خواهد کرد و در این بین احتمال دارد که او به یک تیم ایرانی هم منتقل شود.

ستاره 21 ساله خط دفاعی السد سابقه دو فصل عضویت در تیم بزرگسالان فولاد را دارد و پیش از آن هم در قامت بازیکنی جوان برای تیم فولاد نوین بازی کرده بود.

منبع: خبرورزشی

706029