فوتبال و فوتسال

جدیدترین و پربیننده ترین اخبار فوتبال و فوتسال ایران و جهان را در سایت پرسون دنبال کنید.

از آنجایی که پرسپولیسی‌ها به دنبال برگزاری بازی با حضور تماشاگران هستند، به همین دلیل شورای تأمین شهر محل بازی باید نظر مساعد خود در خصوص انجام این بازی حساس در شهر محل برگزاری این بازی را تأیید کند.
ساعت مسابقه دو تیم تراکتور تبریز و هوادار تهران در حالی کمتر از ۱۲ ساعت مانده به شروع آن تغییر کرده که سازمان لیگ فوتبال رفتاری مشابه در اکثر بازی‌های فصل جاری در تغییر ساعات مسابقه داشته است.
به نظر می‌رسد آنهایی که عنوان کرده بودند پای کار فوتبال ایستاده‌اند تا اوضاع درست شود بیشتر از همه پای منافع خودشان مانده‌اند.
با توجه به عزل شهاب عزیزی خادم از ریاست فدراسیون، غیرقانونی بودن حضور حیدر بهاروند و حمیدرضا مهرعلی در جلسات هیات رییسه طبق نظر AFC و البته غیبت مهرداد سراجی، امروز جلسه هیات رییسه به شکل غیر رسمی برگزار شد.
مهدی تاج رئیس سابق فدراسیون فوتبال ایران سال هاست رئیس کمیته فوتسال AFC هم هست و مشخص نیست نقش او در لغو جام باشگاه‌های آسیا چه بوده است.
کریستیانو رونالدو هم پس از 20 سال قرار گرفتن در رتبه های سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، امسال با شیاطین سرخ موفق نشد به این مهم دست یابد.
عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال گفت: بین اعضای هیات رئیسه اختلاف نظر وجود دارد اما این اختلافات باید درون خانواده حل شوند. موضوعات و مسائل جلسات هیات رئیسه با درایت تمام باید انجام شود.
در اردیبهشت ۱۳۵۱ ابتدا قرار بود تیم تاج به مصاف سانتوز برود اما ستارگان تاج همراه تیم ملی در شرق آسیا بودند به همین دلیل پیشنهاد شد به جای تیم تاج، تیم منتخب تهران با بازیکنان برتر تیم های مختلف که ملی پوش نبودند به مصاف تیم سانتوز برود.
پاکدل گفت: به هر حال اینجا پرسپولیس است و هر بازیکنی که در این تیم باشد توقعات از او بالاست اما همین مسائل انگیزه مرا بیشتر می‌کند تا با قدرت بیشتری تلاش کنم و برای تیمم مؤثر باشم.
یک مدیر پرحاشیه و جنجالی سابق فوتبال با طراحی نقشه ای به دنبال ایجاد تفرقه در بردن فوتبال ایران به سمت تشکیل کمیته انتقالی هستند.
در هفته بیست‌ و هشتم لیگ آزادگان تیم فوتبال ملوان شکست خورد و مس کرمان صدرنشینی شد.