مدیرعامل سپاهان: تمرکزما برای جذب بازیکن خارجی باکیفیت می باشد

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت:‌ باید مانند خارجی‌های گذشته نه چندان دور این تیم، بازیکنان تاثیرگذار جذب شوند، اگر موفقیتی در جذب بازیکن داخلی به دست آمده است به دلیل تمرکز دقیق و تخصصی کادر مدیریتی و فنی بود.
تصویر مدیرعامل سپاهان: تمرکزما برای جذب بازیکن خارجی باکیفیت می باشد

به گزارش سایت خبری پرسون، از اصفهان؛ مهدی آذربایجانی، مدیر عامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با انتشار متنی در صفحه شخصی خود در شبکه‌های اجتماعی اظهار داشت: بر اساس قولی که به بچه‌های تیم ب داده بودم به مشهد رفتم؛ با اینکه تیم برد ولی صعود باز هم به دیدار پلی‌آف کشید که امیدوارم بدون اما و اگر انجام شود.

وی افزود: فرآیند نقل و انتقالات بسیار سخت است و با توجه به مسائل باشگاه تمدید قرارداد بازیکنان به بعد از فینال جام حذفی موکول شد؛ با نگاهی به خروجی‌های تیم و اتفاقاتی که هواداران بهتر می‌دانند، سعی کردیم شاکله کلی را حفظ کنیم که کار بسیار سختی بود.

آذربایجانی تصریح کرد: همچنین سعی کردیم بهترین بازیکنان را جذب کنیم؛ در قسمت دفاع چپ و هافبک دفاعی ضعف داشتیم و با توجه به زمان کم باقی‌مانده تا شروع مسابقات باید به سرعت اقدام می‌کردیم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان با اشاره به این که جذب دفاع چپ مورد نظر راحت نبود، خاطرنشان کرد: در این راستا اقدام شد؛ با توجه به افزایش ظرفیت بازیکن خارجی، نظر کادر فنی و محرومیت‌های بازی با الشباب، تصمیم گرفته شد، یک بازیکن چند پسته جذب شود تا این بازی را به سلامت بگذرانیم.

وی افزود: می‌دانم که شاید این بازیکن، بازیکن مورد نظر هواداران به عنوان یک سهمیه خارجی‌ نباشد اما حالا ۳‌ سهیمه دیگر داریم که می‌توانند آسیایی نباشند؛ بازیکنان مختلفی بررسی شدند، مذاکرات لازم نیز انجام شده است اما ترجیح می‌دهیم تا زمان نهایی شدن قرارداد، رسانه‌ای‌ نشود.

آذربایجانی با بیان این که نسبت به جذب بازیکن خارجی حساس است، گفت: باید مانند خارجی‌های گذشته نه چندان دور این تیم، بازیکنان تاثیرگذار جذب شوند، اگر موفقیتی در جذب بازیکن داخلی به دست آمده است به دلیل تمرکز دقیق و تخصصی کادر مدیریتی و فنی بود و به دلیل کمبود وقت و شرایط خاص امکان این تمرکز روی بازیکنان خارجی وجود نداشت.

مدیرعامل سپاهان ادامه داد: یکی از مشکلات اکثر تیم‌های کشور قائم به اشخاص بودن فرآیند جذب و انتقال بازیکن‌ها است که ممکن است این در مورد بازیکنان داخلی جواب بدهد ولی در خصوص خارجی‌ها چالش جدی ایجاد می‌کند.

وی در پایان گفت: ما باید به دنبال اصلاح ساختارها جهت رفع این نقیصه باشیم؛ قولی که من و کادر مدیریتی به هواداران می‌دهیم این است که حالا که بازیکنان داخلی مورد نظر جذب شدند؛ همان تمرکز را برای جذب خارجی‌ها با توجه به ظرفیت محدود باقی‌مانده بگذاریم و البته امیدوارم که نتیجه مطلوب حاصل شود.

منبع: پرسون

717335