فوتبال و فوتسال

جدیدترین و پربیننده ترین اخبار فوتبال و فوتسال ایران و جهان را در سایت پرسون دنبال کنید.

قربانی گفت: من حس می کنم تیم ملی نیاز به تغییر سبک برای بازی با انگلیس، آمریکا یا برنده بازی پلی‌آف دارد. نمی‌توانید آنطور که مقابل لبنان و امارات و... بازی می‌کنید مقابل انگلیس هم بازی کنید. سرمربی تیم ملی باید این تغییر سبک را جا بیندازد و تیم آمادگی بازی با هر شیوه و سبکی را داشته باشد.
رئیس جمهور پس از قرار گرفتن در جریان آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال ایران، به سرپرست فدراسیون فوتبال قول داد برای آماده‌ سازی تیم ملی فوتبال در جام جهانی حمایت ویژه از فدراسیون فوتبال داشته باشد.
مدیر تیم ملی گفت: فشردگی برنامه بازی‌های بعضی دیگر از کشورها کار ما را بسیار سخت کرده و نگرانی درمورد کیفیت آماده سازی تیم ملی شامل بر برگزاری اردوهای مناسب و داشتن دیدارهای دوستانه، به‌جا و منطقی است.
پیشکسوت فوتبال گفت: سپاهان زخم خورده از آسیا در لیگ هم کار دشواری دارد. هرچند آنها فاصله نسبتاً خوبی با فولاد دارند، اما اگر دیر بجنبند و در لیگ هم امتیاز سوزی کنند، فولاد جای این تیم را بگیرد. برای همین اهمیت بازی این تیم با استقلال بیشتر می‌شود.
سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیای 2023-2024 همچنان 3+1 است و در مورد شرایط کنونی نیز باید تا بهمن ماه صبر کرد. در صورت عملکرد خوب فولاد و شکست تیم ازبکستانی انتظار می‌رود ایران به جایگاه چهارم بازگردد.
رئیس کمیته تربیت بدنی مجلس با اشاره به وصول گزارشات تخلف از جانب فدراسیون فوتبال در طول دوره مدیریت تاج و عزیزی خادم گفت: تحقیق و تفحص از فدراسیون فوتبال کلید خورد.
این طور که از شواهد و قرائن پیداست به زودی شاهد بازگشت احمد نوراللهی به پرسپولیس خواهیم بود.
لیگ قهرمانان آسیا:

فولاد شکست ناپذیر صعود کرد

مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در شرایطی برای نمایندگان ایران به پایان رسید که فولاد با شکست ناپذیری به عنوان صدرنشین صعود کرد.