فوتبال و فوتسال

جدیدترین و پربیننده ترین اخبار فوتبال و فوتسال ایران و جهان را در سایت پرسون دنبال کنید.

ستاره سابق فوتبال آلمان گفت: برای من کار کردن در بایرن مونیخ با علی دایی افتخار بزرگی بود. او را امروز ملاقات خواهم کرد و به او خواهم گفت مردم ایران بسیار مهربان هستند و استقبال خوبی از من شد.

.در حالی که تصور می شود رونالد و مسی ثروتمندترین فوتبالیست جهان هستند، فایق بولکیا، شاهزاده رونئی بالاتر از این دو در رتبه اول قرار گرفته است.
مدافع تیم فوتبال استقلال امروز (پنج‌شنبه) به جمع آبی‌پوشان پایتخت بازگشت تا به طور رسمی کار خود را با این تیم از سر بگیرد.

شاید اگر برنامه نود هنوز پخش می‌شد و نظرسنجی‌های معروفش را داشت، چیزی حدود ۷۰درصد شرکت‌کننده‌ها رأی می‌دادند به اینکه پرسپولیس برنده فصل نقل‌وانتقالات بوده است. عملکرد طوفانی این تیم طوری بوده که حتی برخی هواداران سایر تیم‌ها هم نسبت به موفقیت پرسپولیس اذعان دارند.
رییس کمیته مسابقات لیگ در رابطه با زمان برگزاری قرعه کشی مسابقات لیگ بیست و دوم گفت: « اقدامات لازم از سوی سازمان لیگ برای برگزاری قرعه‌کشی مسابقات فصل جدید در حال انجام است.
حال که حسب اخبار واصله پرونده مربی فعلی تیم‌ملی فوتبال رو به مختومه شدن است و نزدیک است که برکناری وی با نتیجه پرونده ویلموتس و تعیین میزان غرامت وارده را از سوی دادگاه حکمیت ورزش (cas)اعلام شود، نظر به قراردادهای عجیب فدراسیون فوتبال با ویلموتس و سایر مربیان وارداتی در فوتبال آنچه نباید مغفول افتد و مستلزم تکرار مکرر است تا نتیجه لازم حاصل شود.