طارمی در ترکیب اصلی اینتر به میدان خواهد رفت

مهاجم ایرانی اینتر احتمالاً در اولین بازی این تیم در فصل جدید سری A ایتالیا در ترکیب اصلی به میدان خواهد رفت.
تصویر طارمی در ترکیب اصلی اینتر به میدان خواهد رفت

به گزارش سایت خبری پرسون، تیم فوتبال اینتر که فصل گذشته قاطعانه موفق شد سری A ایتالیا را فتح و بیستمین قهرمانی‌اش را در تاریخ این رقابت‌ها کسب کند؛ در اولین بازی‌اش در فصل 25-2024 این رقابت‌ها که قرار است در تاریخ 17 آگوست (27 مرداد) آغاز شود، خارج از خانه به مصاف جنوا خواهد رفت. حالا خبر می‌رسد که مهدی طارمی که در این تابستان با امضای قراردادی سه ساله به اینتر پیوست، احتمالاً در بازی با جنوا در ترکیب اصلی تیم تحت‌هدایت سیمونه اینزاگی به میدان خواهد رفت.

بر اساس گزارش روزنامه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت»؛ مارکوس تورام که تیم ملی فوتبال فرانسه را در مسابقات یورو 2024 همراهی کرد، پس از سپری کردن تعطیلات تابستانی‌اش، روز شنبه, یک روز پس از بازی دوستانه با پیسا، به تمرینات اینتر ملحق خواهد شد. انتظار می‌رود در کنار تورام، بنجامین پاوار، استفان دی‌فرای و دنزل دومفریس هم پس از پشت سر گذاشتن تعطیلات تابستانی‌شان، روز شنبه به تمرینات اینتر اضافه شوند.

در این بین با توجه حضور تیم ملی آرژانتین در فینال کوپا آمه‌ریکا 2024 که منجر به قهرمانی آلبی‌سلسته هم شد، لائوتارو مارتینس مهاجم فیکس و آرژانتینی اینتر دیرتر از سایر بازیکنان و در تاریخ 8 آگوست (18 مرداد) به ایتالیا برمی‌گردد و طبعاً فرصت کمتری برای آماده‌سازی دارد؛ به همین دلیل سیمونه اینزاگی از هم‌اکنون به گزینه زوج «تورام - طارمی» برای حضور در ترکیب اولیه بازی اول فصل مقابل جنوا فکر می‌کند.

طارمی 32 ساله که در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی جاری به حضور چهار ساله‌اش در پورتو پایان داد، در هر سه بازی دوستانه اول اینتر موفق به گلزنی شده است. او در بازی با لوگانو دو گل زد و یک پاس‌گل ساخت، در بازی با پرگولتسه یک گل به ثمر رساند و در دیدار با لاس‌پالماس هم دو بار پایش به گلزنی باز شد.

منبع: خبرورزشی

728900