دروازه بان برزیلی پیشنهاد پرسپولیس را قبول نکرد

دروازه بان برزیلی که ظرف 48 ساعت اخیر از سوی برخی از کانال های مجازی به شدت مورد استقبال قرار گرفته در آخرین مذاکره با باشگاه پرسپولیس اعلام کرد تصمیم ندارد به ایران بیاید.

به گزارش سایت خبری پرسون، طی چند روز اخیر دو گزینه دروازه بانی از سوی گاریدو مورد تایید قرار گرفته و به باشگاه معرفی شدند. گزینه اول گاریدو، الکسیس گندوز بود که در مذاکرات ابتدایی اعلام کرد نمی تواند زودتر از روز 2 شهریور به ایران بیاد و به همین دلیل به نظر می رسید حضور او منتفی شده است. به همین دلیل باشگاه پرسپولیس برای این که زمان را از دست ندهد با گزینه دیگر گاریدو که هیلتون لیت برزیلی باشد وارد مذاکره شد.

گزینه برزیلی که خیلی زود توسط برخی از ادمین های فضای مجازی معرفی شده و به شدت هم مورد استقبال قرار گرفت. به گونه ای که در کمتر از چند ساعت ویدیوهای منتخب هیلتون در فضای مجازی منتشر و دست به دست شد. باشگاه پرسپولیس نیز مذاکرات را با این گزینه برزیلی پیش برد اما هیلتون لیت در آخرین مذاکره ای که با مندیت خود داشت اعلام کرد تمایلی به حضور در فوتبال ایران ندارد. جالب این که ایجنت او نیز همان ایجنت ماتزاری ایتالیایی و یحیی عطیه‌الله مراکشی است و جالب تر این که هر سه گزینه در نهایت به باشگاه اعلام کردند تمایلی به حضور در ایران ندارند.

آخرین خبر در این خصوص این است که مربی دروازه بان های پرسپولیس نیز روز قبل با هیلتون لیت تماس گرفت تا آخرین مذاکره را با او انجام دهد اما هیلتون به او نیز اعلام کرد می خواهد فوتبالش را در ترکیه ادامه دهد و بار دیگر اعلام کرد تمایلی به حضور در فوتبال ایران ندارد.

هرچند درنهایت توافق با الکسیس گندوز گزینه ابتدایی گاریدو انجام شد و او احتمالا امروز با امضای قراردادی 2 ساله پرسپولیسی خواهد شد.

در این میان استقبال شدید برخی ادمین ها از هیلتون لیت برزیلی و انتقاد شدید از الکسیس گندوز الجزایری ادامه دارد که البته به راحتی می توان دلیل آن را پیدا کرد.

منبع: ورزش سه

728901