نقش‌جهان آماده میزبانی از تیم ملی فوتبال شد

با اعلام رئیس فدراسیون فوتبال و مدیر ورزشگاه نقش‌جهان، بازی ایران و قرقیزستان در نقش‌جهان برگزار می‌شود.
تصویر نقش‌جهان آماده میزبانی از تیم ملی فوتبال شد

به گزارش سایت خبری پرسون، از اصفهان؛ ورزشگاه آزادی تهران که یک سال است در حال تعمیرات بود، بعد از پایان لیگ برتر وارد فاز جدیدی از تعمیرات و ساخت و ساز شد.

از همین و با توجه به حجم کار انجام نشده در این ورزشگاه، امکان برگزاری بازی ایران و قرقیزستان در تاریخ ۱۵ شهریور ماه در ورزشگاه آزادی نخواهد بود و این دیدار در ورزشگاه نقش‌جهان برگزار می‌شود.

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در نوزدهمین جلسه ستاد استانداردسازی ورزشگاه‌های لیگ برتر درمورد شرایط ورزشگاه نقش‌جهان، اظهار داشت: ورزشگاه نقش‌جهان یکی از بهترین ورزشگاه‌های کشور است که مرحوم ترکان در احداث آن بسیار نقش داشت. نقش جهان مشکل خاصی ندارد و چمن آنجا هم می‌تواند بهتر شود.

وی افزود: چمن ورزشگاه نقش‌جهان آماده بازی با الاهلی می‌شود، نقش‌جهان از هر لحاظ از دیدگاه ما آماده میزبانی سپاهان است. کافی است شما فقط روی چمن دقت کنید زیرا این موضوع دیگر به فدراسیون هم بازنمی‌گردد و باید رضایت کادرفنی و بازیکنان هم جلب شود.

محمد پورجم، مدیر ورزشگاه نقش‌جهان نیز درمورد آخرین وضعیت ورزشگاه نقش جهان، اظهار داشت: شرایط ورزشگاه از لحاظ استانداردسازی و ایمنی کامل است و این موضوع را در جلسه امروز هم به تاج اعلام کردیم؛ در بخش برگزاری بازی تیم ملی هم برنامه‌هایی داشتند که این موضوع را به باشگاه هم اعلام می‌کنیم، قرار است مدیران تیم ملی با باشگاه‌ در این خصوص صحبت کنند.

وی در پاسخ به این سؤال که تا چه اندازه احتمال دارد بازی ایران و قرقیزستان در ورزشگاه نقش‌جهان برگزار شود، توضیح داد: مسؤولان فدراسیون که امروز بحث را قطعی کردند؛ قرار است با هم صحبت کنند و امیدواریم اتفاق خاصی نیفتد.

منبع: پرسون

728907