سایر حوزه‌ها

برای باخبر شدن از آخرین اخبار فرهنگی ایران و جهان، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات راهکارهای رفع ایراد هیات تطبیق مصوبات دولت با قوانین به درج آگهی های دولتی در مطبوعات را تشریح و اعلام کرد این راهکارها به معاونت حقوقی رییس جمهور ارسال شده است.

اتاق‌های کلاب‌هاوس فقط برای هشت هزار کاربر گنجایش دارند. برخلاف دیگر شبکه‌های اجتماعی که به گسترش‌پذیری تشویق می‌کنند در اینجا با محدودیت روبه‌رو هستیم، چنین محدودیتی در گفت‌وگو می‌تواند سبب شود که برندها به ایجاد اتاق‌های خصوصی برای افزایش ارتباط با ذی‌نفعان خودشان بیشتر از بودن در صحنه شبکه‌های اجتماعی توجه کنند که پیدا کردن سازوکاری برای آن می‌تواند سودمند باشد.

مروری بر داستان اسفبار برخی روابط عمومی های کشور؛

علم بهتر است یا دلال بازی تبلیغاتی؟!

مطلب حاضر، با توجه به شواهد و قراین موجود، ناظر بر ظهور پدیده ای در روابط عمومی های کشور است که منجر به برخوردهای جاهلانه و غیر اخلاقی با متخصصان و مدیران فرهیخته روابط عمومی در برخی سازمان ها و وزارتخانه ها و برکناری آنها، علیرغم دستاوردهای مهم و اساسی شان در این حوزه حساس است.
غلامعلی حداد عادل، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درگذشت مادر همسر پدرام پاک آیین؛ نماینده مدیران مسؤل رسانه‌ها در هیئت نظارت بر مطبوعات را تسلیت گفت.
امضاکنندگان نامه ی پیوست، به عنوان جمعی از اعضای کانون نویسندگان ایران، بیستم فروردین ۱۴۰۰ در نامه‌ای که به هیات موقت دبیران ارسال کرد، خواستار پاسخگویی این افراد پیرامون تخلف‌ها و تصمیم‌گیری‌های آسیب‌رسان به اعتبار کانون، منشور و اساسنامه آن شده بودند.
همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی کارکنان حوزه هنری یزد مزار شهدای رکن آباد؛ دومین روستای نمونه شهیدپرور کشور را غبارروبی، عطرافشانی و رنگ آمیزی کردند.
رئیس سابق مجلس درگذشت مادر همسر پدرام پاک آیین، نماینده مدیران مسئول رسانه‌ها در هیات نظارت بر مطبوعات و خبرگزاری‌ها را تسلیت گفت.
اگر همه ما مطالبه گر باشیم و در این مسیر با قدرت کار کنیم، کمتر مسئولی می تواند کاری خلاف قانون انجام دهد، زیرا می‌داند پس از یک عمل خلاف و اشتباه، جو رسانه او را رها نخواهد کرد و مسئولین قضایی نیز با توجه به درخواست به حق مردم که هر کدام یک رسانه محسوب می شوند، به تخلف آن فرد رسیدگی می کنند.
با محوریت امیدها و آرزوها، شادی‌ها و غم‌ها و ایثار و از خودگذشتگی؛

بیست و سومین جشنواره قصه گویی در هرمزگان برگزار می شود

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان گفت: بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون امسال با محورهای موضوعی«امیدها و آرزوها، شادی‌ها و غم‌ها و ایثار و ازخودگذشتگی» برگزار می‌شود.
روزنامه نگاری در تاریخ معاصر ایران (بخش سوم)؛

ارومیه نخستین شهرستانی که صاحب روزنامه شد

ارومیه، نخستین شهرستانی که در تاریخ روزنامه نگاری ایران صاحب روزنامه شد و این روزنامه به زبان آشوری چاپ می شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه شیوع کرونا موجب تعطیلی فعالیت‌ها، بیکاری و زیانهای جبران ناپذیر به اهالی فرهنگ و رسانه شده است گفت: بطی یکسال اخیر یش از ۳۷ میلیارد ریال کمک بلاعوض به اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان که عضو صندوق اعتباری هنر هستند، پرداخت شده است.
همزمان با آغاز رمضان‌ برگزار می شود؛

برنامه‌های ویژه‌ تلویزیون اینترنتی لنز ایرانسل

همزمان با آغاز ماه رمضان‌ ۱۴۴۲ هجری قمری، تلویزیون اینترنتی لنز ایرانسل برای کاربران و مخاطبان خود، برنامه‌های ویژه‌ای را با اشتراک رایگان تدارک دیده است.