سایر حوزه‌ها

برای باخبر شدن از آخرین اخبار فرهنگی ایران و جهان، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

همراه با کیوسک رسانه پرسون در یک نگاه صفحه اول روزنامه های امروز شنبه 23 دی ماه 1402 را ببینید و از عناوین نخست روزنامه ها مطلع شوید.
امید به تغییر سیاست‌ها و رویکردها برای حل مسائل مردم و ناامیدیم از اینکه با ادامه این رویکردها حتی یک مساله عادی نیز حل شود. مهم‌ترین دلیل برای ناامید بودن از وضع جاری این است که شما هنوز نمی‌دانید یا نمی‌خواهید بدانید که خودتان علت آن هستید و درمان ناامیدی هم خودتان هستید و نه چند رسانه شاخ شکسته.
مدیر مسؤول روزنامه شرق به اتهام انتشار مطالب خلاف واقع در خصوص کنکور از سوی هیأت منصفه دادگاه‌های‌ سیاسی و مطبوعاتی، به اکثریت مطلق آراء مجرم شناخته شد.
امام حسن مجتبی علیه السلام در روایتی به بیان ثمره بخشش قبل از طلب کردن اشاره کرده‌اند.
۳ مناسبت جدید با عناوین «روز جهانی حماسه فلسطین _ طوفان الاقصی»، «روز نسل کشی کودکان و زنان فلسطینی» و «روز علوم انسانی اسلامی - بزرگداشت علامه مصباح یزدی» در تقویم رسمی کشور تصویب و ثبت شد.
همراه با کیوسک رسانه پرسون در یک نگاه صفحه اول روزنامه های امروز دوشنبه 18 دی ماه 1402 را ببینید و از عناوین نخست روزنامه ها مطلع شوید.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، توسعه پوشش عفیفانه را درخواست قاطبه بانوان کشور عنوان کرد و گفت: این موضوع بدون توجه به مسائل جناحی و سیاسی، تلاشی برای رفع دغدغه‌های جامعه زنان ایران اسلامی است.
همراه با کیوسک رسانه پرسون در یک نگاه صفحه اول روزنامه های امروز یکشنبه 17 دی ماه 1402 را ببینید و از عناوین نخست روزنامه ها مطلع شوید.
در این بخش از مطالب درباره اینکه روزهای قمر در عقرب دی ۱۴۰۲ چه روزی است؟ مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.
همراه با کیوسک رسانه پرسون در یک نگاه صفحه اول روزنامه های امروز شنبه 16 دی ماه 1402 را ببینید و از عناوین نخست روزنامه ها مطلع شوید.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در همایش سراسری مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: دشمنان در تلاش هستند القا کنند که دولت مردمی دلش با حوزه فرهنگ و هنر صاف نیست و به دنبال محدودیت است اما بنای ما همراهی است.
همراه با کیوسک رسانه پرسون در یک نگاه صفحه اول روزنامه های امروز دوشنبه 11 دی ماه 1402 را ببینید و از عناوین نخست روزنامه ها مطلع شوید.
لهجه و نحوه صحبت کردن مردمان هر کشور، بیانگر هویت آن مردم است. اما وجود لهجه‌ها بنابر میزان محبوبیت‌ و استفاده از آنها در نوسان هستند و گاهی کاملا از بین می‌روند. دانشمندان هشدار داده‌اند که حداقل یک لهجه معروف انگلیسی در خطر نابودی قرار دارد.
همراه با کیوسک رسانه پرسون در یک نگاه صفحه اول روزنامه های امروز یکشنبه 10 دی ماه 1402 را ببینید و از عناوین نخست روزنامه ها مطلع شوید.