قرآن و عترت و حج

برای باخبر شدن از آخرین اخبار مذهبی ایران، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

انواع استخاره وجود دارد. استخاره با قرآن از بقیه انواع استخاره رایج تر است. در ادامه شما را با انواع استخاره آشنا می کنیم
یک کارشناس علوم قرآنی گفت: عزاداری و زیارت «ائمه معصومین (ع)» از راه دور در شرایطی مانند روزهای کرونایی امسال که از جمله اعمال ارزنده محسوب می‌شود لذا در خانه و به همراه خانواده نیز می‌توان توسل کرد.
شیفتگان دلسوخته‌ای که به خاطر شیوع کرونا از رفتن به اربعین و شرکت در مراسم پیاده روی بازماندند، اینگونه ارادت خود را به سالار شهیدان نشان دادند.
چهل روز است که یزید جز رسوایی ندیده و جز پتک استخوان‌کوب فریاد نشنیده. چهل روز است استبداد بر خود می‌پیچد و حق در سیمای کودکانی داغدار و دیدگانی اشکبار و زنانی سوگوار رخ نموده است.


تاکنون سه هزار زائر اربعین بازگشته‌اند و روند بازگشت‌ها در حال افزایش است، به همین علت برای رعایت کامل دستورالعمل‌ های بهداشتی به صورت تصادفی از زائرین تست پی سی آر ‌گرفته می‌شود.
مدیر روابط عمومی فرودگاه شهید بهشتی اصفهان اظهار کرد: پرواز فوق‌العاده اربعین اصفهان- نجف در ساعت ۳۰ دقیقه بامداد فردا شنبه سوم مهرماه‌ جاری فرودگاه شهید بهشتی اصفهان را به مقصد نجف ترک خواهد کرد.
برای بازگشت زمینی زائران به کشور؛

اعلام کرایه سواری‌های اربعین ۱۴۰۰

در پی برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای بازگشت زمینی زائران ایرانی به کشور از مرز مهران، نرخ کرایه سواری‌های پلاک عمومی بین‌شهری از این پایانه‌مرزی تا ۱۰ مقصد مختلف اعلام شد.
مقتدایی با ارسال نامه‌های جداگانه‌ای تاکید کرد؛

پروازهای اربعین سامان دهی شود

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در نامه‌های جداگانه‌ای به سرپرست سازمان هواپیمایی کشور، رئیس سازمان حج و زیارت، فرمانده نیروی انتظامی و مدیرعامل شرکت پست بر لزوم افزایش پروازهای اربعین و همچنین تسریع در صدور و ارسال گذرنامه برای سفر اربعین تاکید کرد.

رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی، تاکید کرد: جمع‌بندی اخیر در ستاد مرکزی اربعین حسینی مبنی بر این بود که کسانی به راهپیمایی اربعین حسینی اعزام شوند که حتماً دو دوز واکسن را دریافت کرده باشند.