قرآن و عترت و حج

برای باخبر شدن از آخرین اخبار مذهبی ایران، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

سفیر عربستان سعودی در تهران گفت: سلام و درود وزیر فرهنگ عربستان را به شما می‌رسانم و از تلاش های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران تشکر می‌کنم و انشاالله روابط میان دو وزارتخانه ارتقا یابد.
اگر رسول‌خدا(ص) نبود و محمد‌مصطفی(ص) به پیامبری مبعوث نشده بود، بودن در دنیا با کدام بهانه‌ای توجیه‌پذیر بود؟... و خلقت مردمان و آفرینش زمین و آسمان را چه سود؟!...هیچ!... و این پاسخ دلنشین و توضیح خالی از ابهامی بود برای آن کلام نورانی که خدای مهربان خطاب به رسول گرامی اسلام فرموده بود... «لولاک لما خلقت الافلاک... اگر تو نبودی، جهان را نمی‌آفریدم...» ... راستی، اگر او نبود، بودن را چه سود‌»؟!
تولیت آستان حضرت موسی الکاظم شاهچراغ (ع) خبر داد:

زمان برگزاری چهاردهمین نشست سالانه اندیشمندان و اساتید درس انقلاب اسلامی

تولیت آستان حضرت شاهچراغ(ع) گفت: چهاردهمین نشست سالانه اساتید و دانشمندان درس انقلاب اسلامی در حرم مطهر حضرت احمدبن موسی الکاظم(ع) برگزار می شود.
قائم مقام بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) فارس با اشاره به برگزاری سومین همایش ملی «مهدویت و انقلاب اسلامی» به میزبانی شیراز گفت: در آیین اختتامیه از ۱۰ مقاله برتر تجلیل خواهد شد و یک مقاله به عنوان فاخرترین مقاله مهدوی به چاپ خواهد رسید.
مدیرکل فناوری و اطلاعات سازمان حج:

آمار ثبت‌نام‌کنندگان حج تمتع از مرز ۳۸هزار نفر گذشت

مدیرکل فناوری و اطلاعات سازمان حج و زیارت با بیان اینکه آمار ثبت‌نام‌کنندگان حج تمتع از مرز ۳۸هزار نفر گذشت، از دارندگان فیش‌های حج تمتع درخواست کرد فارغ از محدویت زمان ثبت‌نام، اطلاعات خود را به روزرسانی کنند.
شرع مقدس اسلام به ازدواج عنایت و تأکید فوق العاده ای دارد. رسول خدابه مسلمین در امر مهم ازدواج تأکید فراوان کردند و از آن طرف مجرد بودن را مکروه شمرده اند.