سینما و تئاتر

برای باخبر شدن از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

کمپیانی نتفلیکس به تازگی اولین تیزر از فیلم جدید «زندگی پیش رو» را با بازی «سوفیا لورن» ستاره ۸۶ ساله سینما و بابک کریمی بازیگر ایرانی منتشر کرده است.
رضا ناجی در گفت و گو با خراسان:

خرس برلین، شکم اعضای خانواده را سیر نمی‌کند

بازیگر برنده خرس نقره ای برلین از مسئولان گلایه دارد، چون با وجود زحمتی که برای کارهایش کشیده، مورد توجه قرار نگرفته است. رضا ناجی با  بازی های ماندگار در آثار مجید مجیدی همچون «آواز گنجشک ها»، از او هم دلگیر است که بعد از چهار تجربه همکاری خوب دیگر سراغش نیامد.
عصبانیت از میزان آرای ترامپ

واکنش «رابرت دنیرو» به انتخابات آمریکا

رابرت دنیرو سرسخت ترین سلبریتی منتقد ترامپ در طی این سالها با ابراز رضایت از انتخاب بایدن از میزان آرای ترامپ اظهار تاسف کرد.
۳۰ سینما برای دریافت وام ۴ درصد از سوی وزارت ارشاد به صندوق امید معرفی می‌شوند که پردیس‌های سینمایی کورش، مگامال و آزادی به ترتیب بیشترین مبلغ وام را به خود اختصاص داده‌اند.
آرمین رحیمیان بازیگر نقش عبدالمالک ریگی در فیلم «شبی که ماه کامل شد» به بهانه کارگردانی نخستین فیلم کوتاهش، درباره نسبت بازیگری و کارگردانی و نیز علایق سینمایی‌اش توضیحاتی ارایه کرد.
انتقال از بیمارستان کسری به بیمارستان نیکان

آخرین وضعیت «جلال‌الدین معیریان» پس از ابتلا به کرونا

جلال‌الدین‌ معیریان از هنرمندان سرشناس سینما و تلویزیون که اوایل هفته گذشته به دلیل ابتلا به بیماری کووید۱۹ در بیمارستان کسری بستری شده بود، از این بیمارستان منتقل شد.
آلن دلون از جمله چهره‌های معروف سینمای فرانسه است که در دهه شصت و هفتاد میلادی شهرتی جهانی کسب کرد. نام او بیش از همه با فیلم‌های جنایی و دراماتیک پیوند خورده است. “آفتاب داغ”، “روکو و برادرانش”، “دسته سیسیلی‌ها”، “عقرب” و “آفتاب سرخ” از جمله فیلم‌های معروف او هستند. این “خلاف‌کار” خوش‌تیپ سینمای فرانسه روز ۸ نوامبر ۲۰۲۰ هشتاد و پنجمین سالگرد تولدش را جشن می‌گیرد.
یونیورسال ۸ میلیون دلار صرف الزامات بهداشتی کرد

پایان فیلمبرداری «دنیای ژوراسیک»

همزمان با فیلمبرداری پروژه «دنیای ژوراسیک:قلمرو»، هزینه‌های زیادی برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی صرف شده است.