سینما و تئاتر

برای باخبر شدن از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

مدیر پخش سینماهای حوزه هنری با اشاره به آغاز به کار برخی سینماهای زیرمجموعه «بهمن سبز» در شهرستان‌ها، از آغاز اکران «دیدن این فیلم جرم است» همزمان با بازگشایی سینماهای تهران خبر داد.
تهیه‌کننده فیلم سینمایی «تک‌تیرانداز» به کارگردانی علی غفاری درباره آخرین وضعیت این اثر گفت: فیلمبرداری فیلم سینمایی «تک‌تیرانداز» با ضبط سکانس‌هایی از مقر عراقی‌ها و مواجهه شخصیت اصلی فیلم به نام عبدالرسول زرین با تک‌تیراندازهای خارجی رژیم بعث عراق که بازیگرانی از کشورهای مصر، نیجریه، سنگال و ساحل عاج نقش آفرینی می‌کنند علی‌رغم شرایط نامساعد جوی در شهرک سینمای انقلاب و دفاع مقدس به پایان می‌رسد.
امیر غفارمنش بازیگر سریال «دردسرهای عظیم» گفت: تمام بازیگران تئاتر خانه نشین و فقیر هستند و این را با صراحت اعلام می کنم و دولت هیچ تمهیدی برای آنهایی که تنها از طریق تئاتر ارتزاق می کنند در نظر نگرفته است
در میان ستارگان سینمای آمریکا و بازیگران مشهور هالیوودی، دنزل واشنگتن در مرتبه‌ای بالا قرار دارد. این بازیگر سیاهپوست از پلکان شهرت و محبوبیت را آرام آرام و با اتکا به استعداد و پشتکارش بالا رفت و خود را به عنوان یک هنرپیشه صاحب سبک و قوی تثبیت کرد.
بازیگر فیلم «جان سخت» گفت: شاید اگر پیشنهاد بسیار خوبی می‌بود خودم علاقه داشتم در این وضع هم جلوی دوربین بروم، حتی چندین پیشنهاد بسیار خوب داشتم ولی دخترانم نمی‌گذارند در شرایط کرونا بازی کنم و من هم برای اینکه باعث نگرانی خانواده نشوم در خانه می‌مانم
موفقیت قسمت دوم در گیشه کرونازده؛

«زن شگفت انگیز ۳» ساخته می‌شود

استودیو وارنر بلافاصله بعد از اکران «زن شگفت انگیز ۱۹۸۴» خبر ساخت قسمت سوم این فیلم ابرقهرمانی را اعلام کرد.
فیلم سینمایی «چهل و هفت» به کارگردانی احمد اطراقچی و علیرضا عطاء الله تبریزی و تهیه کنندگی ناهید دل آگاه که به بخش مسابقه چهارمین جشنواره فیلم لیفت هندوستان راه یافته بود توانست دو جایزه این جشنواره را از آن خود کند.