سینما و تئاتر

برای باخبر شدن از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

متخصص منفی‌های دوست‌داشتنی!

گفت ‌و گو با «سیاوش طهمورث»

سیاوش طهمورث هنرش را با بازی روی صحنه تئاتر شروع کرده، کتاب «از تو می‌گویم» را نوشته و نویسندگی و کارگردانی را در کنار بازیگری تجربه کرده و حتی در گذشته در بخش دوبله رادیو هم فعالیت داشته است.
به تازگی مشخص شده که خاکستر جیمز دوهان بازیگر فیلم سینمایی «پیشتازان فضا» به یکی از ایستگاه‌های فضایی بین المللی برده شده است.

پوریا رحیمی سام بازیگر سریال «کرگدن» گفت: «زالاوا» در یک فضای رئالیسم جادویی اتفاق می افتد و به نظر من جزء پر ریسک ترین کارهایی بود که در سینما انجام دادم و پروسه گویش و تمرین زبان مهمترین چالش من در این فیلم بود.
رضا رویگری متولد ششم دی ماه است و امروز ۷5 ساله می شود. این بازیگر که به تازگی برای بازی در یک سریال عازم مشهد شده بود می‌گوید، کار کردن در روزهای کرونایی از پرداخت اجاره خانه سخت تر نیست.
پیش‌بینی جورج کلونی این است که اوضاع سینما و هالیوود به شکل قبل باز خواهد گشت و شرایط فعلی و نمایش فیلم‌ها از طریق پلتفورم‌ها، نمی‌تواند آسیبی به این هنر-صنعت وارد سازد.
رهبری به فخیم‌زاده: شما طاغوتی هستید؟

فخیم‌زاده به حضرت آقا : من از سپاه یزید آمده‌ام! +فیلم

یکی از برنامه‌های مستمر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای که از سالهای گذشته برقرار بوده، برگزاری جلسات گوناگون با طیف‌های مختلف علمی، اجتماعی، فرهنگی و هنری است. جلساتی که در فضایی متفاوت از دیدارهای رسمی برگزار شده و رهبر انقلاب پای صحبت‌ها و درددل‌‌های حاضران می‌نشینند که بخشی از این جلسات، از سال ۹۵ در قالب جلسات «پنج‌شنبه ای» برگزار شده است.
فریبا نادری بازیگر سریال «ستایش» گفت: زمانی که سر کار بودم خداروشکر به کرونا مبتلا نشدم، اما زمانی که در منزل در قرنطینه خانگی بودم متاسفانه به این ویروس مبتلا شدم، اما همانند بعضی از همکاران خیلی رسانه ای نکردم.