سینما و تئاتر

برای باخبر شدن از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

دبیر اولین کارگاه مجازی نمایشنامه‌نویسی رضوی گفت: دکتر قطب‌الدین صادقی، نصرالله قادری دکتر سعید اسدی، شهرام کرمی و نادر برهانی مرند به‌عنوان هیئت داوران اولین جشنواره و کارگاه مجازی نمایشنامه‌نویسی رضوی، با بررسی آثار نهایی کارگاه‌های آموزشی، 3 برگزیده این دوره از این رویداد را اعلام کردند.
سامانه‌های برخط هاشور (خانه جشنواره)، ودیو و تیوال نمایش فیلم‌های بخش مسابقه بین‌الملل و تعدادی از آثار مسابقه ملی جشنواره فیلم کوتاه تهران را برعهده گرفتند.
گریم متفاوت شاهد احمدلو در «سیاه باز»

پای بیت‌کوین به جشنواره فجر باز شد

گریم شاهد احمدلو در فیلم سینمایی «سیاه باز» به کارگردانی حمید همتی که قرار است در سی و نهمین جشنواره ملی فیلم فجر نمایش داده شود، رونمایی شد.
تام کروز که اخیراً برای عصبانیت شدید بر سر کارکناش در محل فیلمبرداری «مأموریت غیرممکن۷ » برای عدم رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی درباره کرونا خبرساز شده بود، برای کنترل این موارد ربات نخریده است.
میلاد بنی طبا کارگردان فیلم شکارگاه در گفت و گو با پرسون:

ما فقط حمایت می خواهیم

صحبت‌های میلاد بنی طبا که در حال حاضرشکارگاه را می سازد.
جهانگیر الماسی بازیگر سریال «پس از باران» گفت: زمانی که آقای زم در حوزه هنری بود، نمیدانم چرا گفتند که الماسی طاغوتی است، رفتم پیششان گفتم چرا این حرف را می زنید؟ پدر من کارمند راه آهن بوده است و برای اینکه امرار معاش کند مجبور بودیم در زمستان از زنجان به اهواز سفر کنیم.
علی حاتمی می گفت هنرمند باید حسود باشد تا موفق شود

گفت و گو با سعید امیر سلیمانی بازیگر سریال «باخانمان»

وقتی با این هنرمند پیش کسوت تماس می‌گیرم، گویی جوانی 20 ساله و پرانرژی در رستورانی با دوستانش نشسته تا مسابقه فوتبال شهرآورد را تماشا و تیم محبوبش، پرسپولیس، را تشویق کند.