سینما و تئاتر

برای باخبر شدن از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

با هر‌بار انتخابات ریاست جمهوری در کشور ما، یکی از خواسته‌های مردم از رئیس جمهور منتخب تسهیل شدن شرایط بازگشت هنرمندان ساکن در غربت به ایران بوده و طی یک دهه اخیر این موضوع بیش از هر زمان دیگری رنگ و بوی تحقق به خود گرفته است.
نمایش «هری پاتر و فرزند نفرین‌شده» یک سال پس از تعطیلی سالن‌های تئاتر در قالب یک نمایش تک قسمتی دوباره در تئاتر برادوی روی صحنه می‌رود.

گفته می‌شود صحنه‌های مربوط به سیگار کشیدن مالک، نمایش استفاده از مواد مخدر و مشروبات الکی در بخش‌هایی از سریال از جمله موارد اعتراضی سازمان سینمایی است.
پاسخ های بازیگر به پرسش طرفدارانش در فضای مجازی؛

الناز شاکردوست ترنس است؟

الناز شاکردوست بازیگر مطرح سینمای ایران در صفحه شخصی اینستاگرامش به سوال های عجیب و غریب طرفدارانش پاسخ داد.

شهرزاد کمال‌زاده، بازیگر جوان سینما و تلویزیون گفت: از روزهای اولیه بستری شدنم خیلی بهترم همچنین روحیه و حال خوبی دارم اما لازم است از همه مردم خوب بخواهم که برای من دعا کنند.
ستاره سریال "بازی تاج و تخت" روزهای شلوغی را پشت سر خواهد گذاشت. او پس از بازی در مینی‌سریال "پلکان" و صداپیشگی در انیمیشن "شاهزاده"، در فیلمی تحت عنوان "غریبه‌ها" ایفای نقش خواهد کرد.
مهران غفوریان در گفت و گو با فریدون جیرانی در برنامه کافه آپارات درباره مسیر تازه‌اش در بازیگری گفت: «سه سال و نیم در انتخاب کارهایم سخت‌گیری کردم و سمت بازی کردن نقش‌های جدی رفتم و حالا فیزیک و روحیاتم آمادگی تغییر را دارد