تعریف عجیب بهاره رهنما از ریحانه پارسا

انتشار ویدیو قدیمی از تعریف عجیب «بهاره رهنما» از ریحانه پارسا با واکنش کاربران فضای مجازی مواجه شد.
تصویر تعریف عجیب بهاره رهنما از ریحانه پارسا

به گزارش سایت خبری پرسون، ویدیو صحبت های جالب بهاره رهنما درباره ریحانه پارسا بازیگر زن مشهور و جنجالی را ببینید وقتی بهاره در این ویدیو حرف از ریحانه حمایت کرد نمی دانست ریحانه با مهاجرت به ترکیه هیچ آبرویی بر خود نگذاشته است حالا مطمئنا بهاره رهنما از گفته هایش در این ویدیو درباره ریحانه پارسا پشیمان است چرا که دقیقا برعکس نظر او رخ داده است و درواقع ریحانه پارسا آبروی بهاره را هم برده است.

ریحانه پارسا گاهی در اینستاگرام فعال و گاهی خاموش است. ریحانه پارسا با حرف های خود مردم را شوکه می کند. ریحانه پارسا هدفش را از برهنگی اعلام کرده است گفت. ظاهرا ریحانه پارسا فقط به دنبال کسب درآمد از هر راهی است. مدتی قبل بهاره رهنما از ریحانه پارسا تعریف کرده بود.

تعریف های جالب بهاره رهنما از ریحانه پارسا قبل از اینکه مهاجرت کند حواشی زیادی به همراه داشت. بهاره رهنما چندی پیش وقتی حرف از نسل دهه هفتاد می زد بیان کرد ریحانه پارسا یکی از مورد های خاص این نسل هست که آداب و احترام می فهمه.

اما پس از خروج ریحانه پارسا از کشور و با توجه به عکس هایی که او از خود منتشر می کند برخی ها معتقد هستند که ریحانه پارسا این روزها نه احترام می فهمه و نه آداب و کار اون برهنگی و توهین به افراد است. ظاهرا ریحانه پارسا در رسیدن به آنچه که می خواسته با برهنگی به آن برسد موفق نبوده است. ریحانه پارسا این روزها در فضای مجازی جنجال زیادی به پا کرده است .

برخی دیگر معتقد هستند که همه چیز برای ریحانه پارسا با یک ازدواج سفید شروع شد : ریحانه پارسا زمانی که در ایران حضور داشت با مهدی کوشکی نامزد کرد که بعدا اعتراف کرد ازدواج سفید بوده و نامزدی در کار نیست. او بعد از مدتی از مهدی کوشکی جدا شد و از ایران مهاجرت کرد. ریحانه پارسا بعد از مهاجرت دست به هر اقدام ناپسند برای دیده شدن در فضای مجازی و اینستاگرام زد.

منبع: سلام نو

350119

مطالب مرتبط