سینما و تئاتر

برای باخبر شدن از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

مدیر مجموعه تئاتر شهر قزوین:

اجرای 3 برنامه شاد و مفرح در تئاتر شهر قزوین

مدیر مجموعه تئاتر شهر قزوین گفت: به مناسبت فرارسیدن غدیر خم که ایام شادی و سرور اهل بیت عصمت و طهارت می باشد تئاتر شهر قزوین 3 برنامه شاد و مفرح اجرا می کند.
حمیدی بازیگر سینما و تلویزیون گفت: روز به روز بهتر می‌شوم و تحت درمان پزشک هستم و با صحبتی که با آن‌ها داشتم حدود ۶ ماه دیگر باید تحت درمان باشم.
نفیسه روشن، بازیگر مشهور و مطرح سینما و تلویزیون که معمولا استایل‌هایش سبکی یکسان را دنبال می‌کنند و به گونه‌ای دلنشین تنظیم نمی‌شوند، مهمان اکران فیلم «کوچه ژاپنی‌ها» در پردیس مگامال بود.
بهنوش طباطبایی، بازیگر مطرح و مشهور ایرانی که اخیرا همواره خوش‌پوش و لوکس ظاهر شده‌است، در اختتامیه جشنواره فیلم کوتاه «زندگی در یزد»، با تیپی سفید و خاص دیده شد.

نمایش «مجنون آن لیلی» به طراحی، کارگردانی و آهنگسازی پیمان خازنی و تهیه‌کنندگی ساسان سالور و حمیدرضا علی‌نژاد از امروز در تماشاخانه شهرزاد روی صحنه می‌رود.
لادن مستوفی، بازیگر مشهور و محبوب ایرانی است که احتمالا او را با ایفای نقش پریا در سریالی با همین نام به یاد دارید. او اخیرا در سریال «گناه فرشته» نیز ایفای نفش کرد و بسیار خوش درخشید.
اکران خصوصی «این جمعیت قابل کنترل» شب گذشته ۲۸ خرداد ماه درپردیس سینمایی«چارسو» برگزار شد. در نمایش افتتاحیه فیلم «این جمعیت قابل کنترل» از فریده سپاه منصور تقدیر شد و زهرا داودنژاد گفت: واقعا این فیلم حاصل عشق است.
کارگردان نمایش «لاتاری» می‌گوید که این نمایش درباره پول و در واقع درباره بی‌پولی است؛ معضلی که جامعه امروز ما به شدت با آن دست به گریبان است.