سینما و تئاتر

برای باخبر شدن از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

مهمترین اخبار

محمد مهدی اسماعیلی چهارشنبه  - ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ -  خبر داد: ‌سینما از حدود ۴۰۰ میلیارد تومان در آمد در سال گذشته به ۱۳۰۰ میلیارد در آمد در سال جاری رسیده است.
نیلوفر شهیدی، بازیگر زن سینما و تلویزیون، یک دختر بچه را به فرزندخواندگی پذیرفته است. شما می‌توانید عکس‌ها و عاشقانه‌های این بازیگر را برای دخترش، رستا، مشاهده کنید.
با نمایش فیلم سینمایی «اتاق معلمان » در ایوان ربط؛

«اتاق معلمان»  در مسیر اخلاق، امید و آرمان گرایی

هشتمین رویداد اکرانِ ایوان، در شب اعلام نتایج اسکار، با نمایش و نقد و بررسی فیلم سینمایی «اتاق معلمان» درامی از سینمای آلمان به کارگردانی ایلکِر جاتاک؛ یکی از نامزدهای اسکار و با حضور علیرضا صمدی (کارگردان) کاوه ایمانی ( تدوینگر) و سحر عصرآزاد (منتقد و نویسنده سینما) شنبه 19 اسفندماه در ایوان ربط برگزار شد.
تماشاخانه سنگلج، عصر دوشنبه ۲۱ اسفند، میزبان هنرمندانی بود که مدرک پایان دوره حضورشان در مکتب سنگلج را با امضای استاد علی نصیریان و همراهی هنرمندان پیشکسوت جشن گرفتند. در حاشیه این برنامه، علی نصیریان همراه با داوود فتحعلی‌بیگی و افشین هاشمی، در دورهمی هنرمندان، ترانه‌های قدیمی را با آن‌ها همخوانی کرد.
سرهنگ جوشقانی با تاکید براینکه باید پنجره‌های جدیدی را به روی نسل جدید باز کنیم، گفت: با وجود جنگ ترکیبی و شناختی علیه ملت و جوانان کشورمان آنچه بیشترین نقش را دارد، تبیین فرهنگ دفاع مقدس از راه هنر است.