بازار

برای باخبر شدن از آخرین قیمت انواع کالاها و آخرین خبرهای جذاب و به روز بازار ایران، سرویس بازار را دنبال کنید.

عضو هیات نمایندگان اتاق ایران، گفت: در شرایط کنونی، رکود شدیدى بر بازار صنایع غذایی حاکم است که عامل اصلى این رکود، کاهش قدرت خرید مردم است.
نبشی و ناودانی از پرکاربردترین مقاطع فولادی به شمار می‌روند. این پروفیل‌های باز در صنعت ساختمان به ویژه ساخت در و پنجره، ساخت و اتصال خرپا، ستون‌ها، پل‌ها و بادبندها، ساخت ماشین‌آلات و تجهیزات صنعتی، ساخت چارچوب و سازه‌های سبک فولادی و همچنین صنایعی دیگری مانند مبلمان و قفسه‌های فولادی مورد استفاده قرار می‌گیرند.
سایپا در سال جاری، نسخه جدیدی از محصولات خانواده کوییک را با نام کوییک GX‌ روانه بازار کرد. این خودرو در قالب تیپ‌های مختلف به بازار عرضه می‌شود که کوییک GX-L یکی از آن‌ها و کوییک GX-L نسخه ارزان‌تر و ساده‌تری نسبت به کوییک کوییک GX-H‌ است.
وزارت اقتصاد اعلام کرد: بیش از 20 ماه از استقرار کارتخوان های هوشمند در نانوایی های کشور می‌گذرد و نظام اختصاص هوشمند آرد یارانه ای به نانوایان در سراسر کشور مستقر شده است.
همان‌طور که می‌دانید میوه و سبزیجات دارای مقادیر قابل توجهی فیبر، مواد مغذی، ویتامین و آب هستند. نگهداری از این دسته از خوراکی‌ها به مدت طولانی کار دشواری است چرا که به دلیل آب موجود در بافت‌های آن‌ها خرابی و فاسد شدن میوه‌ها و سبزیجات حتمی است. به طور معمول در هر ماده غذایی بین 2 الی 98 درصد آب وجود دارد.
در مطلب پیش رو به تمام این سؤالات پاسخ داده و راهکارهای موثری را به شما آموزش می‌دهیم که با کمک آنها می‌توانید فروش اینترنتی سایت خود را متحول کنید. پس فرصت را از دست ندهید و با ما همراه باشید.
مرکز آمار گزارش داد: عرضه گوشت انواع طیور در کشتارگاه‌های رسمی کشور در آذر ۱۴۰۲ به ١٨٤٬٨٩٢ تن رسید که ۷ درصد در مقایسه با سال گذشته کاهش دارد.
نایب‌رئیس اتحادیه نانوایان سنتی گفت: نانی‌نو، سامانه فروش هوشمند نان، سهمیه آرد برخی نانوایان را به‌شدت کاهش داد که این امر منجر به اعتراض برخی نانوایان شده است که پاسخگوی نیاز روزانه آنها نیست.
معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: بنا به مصوبه هفتمین جلسه تنظیم بازار محصولات کشاورزی، توزیع شکر در سامانه بازارگاه به‌صورت سهمیه‌بندی استانی و براساس دستورالعمل نحوه فعالیت اعضای زنجیره تأمین و توزیع شکر انجام می‌شود.
قیمت سکه با وجود روند رو به رشدی که داشت، تحت‌تأثیر سیاست‌های بانک مرکزی از روز گذشته با کاهش مواجه شد و در این زمینه باید از بانک مرکزی و بدنه کارشناسی این بانک تقدیر کرد، که جلوی هیجان را در بازار گرفت.
رییس شورای تامین دام کشور با بیان اینکه بررسی بازار نشان می‌دهد که تقاضای گوشت قرمز مثل ماه‌های گذشته است، گفت: اکنون دام زنده، گوشت قرمز گرم و منجمد به میزان کافی در کشور موجود است و هیچ کمبودی در این زمینه نداریم، بنابراین افزایش قیمت گوشت قرمز در بازار منطقی نیست.
شیرهای توپی دارای انواع مختلفی هستند و هر یک از آن ها کاربرد خاصی دارند. شما می توانید بر اساس نیاز خود از انواع شیرهای توپی استیل، بخار، پلیمری، فولادی و ... استفاده کنید. اگر می خواهید بیشتر با این محصولات و کاربردهای آن ها آشنا شوید، بهتر است در ادامه مطلب با ما همراه باشید.
مدیر بازرسی و نظارت اصناف خوزستان به ضرورت اجرای برنامه تشدید بازرسی و نظارت بر نانوایی‌های شهرستان اهواز تأکید کرد و اعلام کرد: برخورد با نانوایان متخلف در دستور کار دستگاه‌های نظارتی از جمله بازرسان اتحادیه و اصناف خوزستان قرار دارد.
پیش بینی رییس اتحادیه از آینده قیمت طلا این است که؛ قیمت‌ها در بازار در سطوح کنونی باقی بماند.