بازار

برای باخبر شدن از آخرین قیمت انواع کالاها و آخرین خبرهای جذاب و به روز بازار ایران، سرویس بازار را دنبال کنید.

لوله‌کشی فاضلاب یکی از مهم‌ترین مراحل لوله‌کشی در پروژه‌های ساختمانی است. این لوله‌کشی از آن جهت اهمیت دارد که دسترسی به آن بسیار دشوار است و در صورت استفاده از لوله‌های بدون کیفیت، می‌تواند خرابی و خسارت‌های جبران‌ناپذیری را به همراه داشته باشد. درست به همین دلیل برای انجام آن باید به دنبال بهترین لوله‌های بازار بود.
در دوران حاضر آهن و فولاد و به طور کلی فلزات، جزئی جداناپذیر از زندگی انسان‌ها شده‌اند. در بین فلزات، فولاد از استحکام و قدرت بالایی برخوردار است اما در کنار این نقاط قوت، ضعف‌هایی نیز دارد. بزرگترین ضعف آن آسیب‌پذیری در برابر رطوبت و خوردگی بوده که منجر به عدم قابلیت استفاده در محیط‌های مرطوب خواهد شد.
هلدینگ محمدی یکی از مراکز معتبر و رسمی برای خرید محصولات گروه بهمن است. این گروه که 17 سال سابقه فعالیت در بازار خودرو ایران دارد، به پشتوانه اعتبار خود تمامی محصولات بهمن را به صورت نقد و اقساط به متقاضیان می بفروشد. در این مطلب با محصولات این شرکت بیشتر آشنا می شویم، پس همراهمان بمانید.
فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند در آستانه فرارسیدن سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن جشنواره فروش ویژه‌ خود را با تخفیفات ویژه تا سقف ۴۰ درصد آغاز کرد.
رئیس اتحادیه فروشندگان گل و گیاه تهران گفت: به دلیل افزایش تقاضای خرید گل برای روز مادر از اعضای اتحادیه خود درخواست کردیم که در این روز افزایش قیمتی نداشته باشند تا گل با قیمت‌های مناسب به دست مردم برسد.
شایعه دریافت مالیات ۲۵درصدی از تغییرات قیمت طلا و همزمانی آن با الزام این صنعت به ارائه صورتحساب الکترونیک در سامانه مودیان از ابتدای دی‌ماه، منجر به سوءتفاهم در میان فعالان این صنعت و زمینه بروز اعتراض در بازار طلافروشان شد. رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی اما می گوید افزایش مالیات طلا کذب است.
رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی گفت: امسال هنداونه انباری نداریم و این محصول به صورت تازه خوری به دست مصرف کننده می‌رسد.
حباب قیمت سکه تمام بهار آزادی به ۵.۴ میلیون تومان رسیده است؛ به بیانی دیگر، هر سکه تمام طرح جدید، ۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان بالاتر از ارزش طلای استفاده شده در آن معامله می‌شود. نسبت حباب قیمت به ارزش ذاتی در سکه‌های کوچکتر، به مراتب بالاتر از سکه تمام است.
با بالا رفتن ارزش جهانی طلا، قیمت انواع سکه امروز پنجشنبه 23 آذر در بازار تهران با افزایش همراه بود.
لوله مسی شاخه به نوعی از لوله مسی گفته می‌شود که عمدتاً از فلز مس ساخته می‌شود که شکل مستقیم و استوانه‌ای دارد. لوله‌های مسی به دلیل هدایت حرارتی عالی، مقاومت در برابر خوردگی و دوام مس معمولاً در لوله‌کشی، گرمایش، سرمایش و کاربردهای مختلف دیگر استفاده می‌شوند.
واقعیت این است که کسب درآمد از فروش اینترنتی یک وعده‌ی پوچ و توخالی نیست. برای شروع فروش اینترنتی و کسب درآمد اگر برنامه داشته باشید و روش‌هایی که در ادامه می‌گوییم را انجام دهید، می‌توانید برای کسب درآمد چند صد میلیونی هم امید داشته باشید.
معاون بازرسی و نظارت اتاق اصناف ایران گفت: با تدبیر انجام شده در وزارت صمت و تامین به موقع نهاده‌های دامی، از ۲ هفته دیگر شاهد آرامش در بازار مرغ و روند کاهشی قیمت‌ها خواهیم بود.
قیمت مرغ در چند روز گذشته به کیلویی ۹۶ هزار تومان رسیده این در حالی است که نرخ مصوب دولت ۷۵ هزار تومان است و فروشندگان ۲۰ کیلوگرم در هر کیلو گرانتر می‌فروشند.
معاون بازرسی و نظارت اتاق اصناف با بیان اینکه درباره کمبود عرضه و گران فروشی مرغ در کشتارگاه به وزیر جهاد کشاورزی نامه نوشتیم گفت: میانگین قیمت مرغ در تهران به ۹۵ هزار تومان و در کشور به ۸۸ هزار تومان افزایش یافته است.
مدیرعامل سازمان میادین میوه‌ و تره‌بار شهرداری تهران گفت: روزانه حدود ۱۲۰ تن مرغ در تمامی میادین میوه‌ و تره‌بار تهران عرضه می‌شود و تا به ثبات رسیدن قیمت مرغ این عرضه ادامه خواهد داشت.