بازار

برای باخبر شدن از آخرین قیمت انواع کالاها و آخرین خبرهای جذاب و به روز بازار ایران، سرویس بازار را دنبال کنید.

بازار طلای ایران در روز سیزدهم صفر با اقبال عجیب خریداران مواجه بود. خریداران می‌گفتند بنا بر روایاتی قدیمی، خرید طلا در سیزدهم صفر خوش‌یمن است و برخی معتقدند کسانی که حاجت و خواسته‎‌ای دارند می‌توانند با خرید طلا به آن برسند.
ابراهیم وکیلی فعال حوزه IT نوشت:

گسترش آموزش های IT آثار خرد و کلان برای کشور دارد

اکنون که مجلس شورای اسلامی در حال بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم است باید به این نکته توجه کند که بحث آموزش خصوصا در حوزه IT نیازمند توجه ویژه است چرا که طبق شواهد علمی و تجربی این توجه یک سرمایه گذاری عظیم در راستای رشد اقتصادی و کاهش مشکلات مشکلات کشور می شود
هر قطعه سکه طرح جدید امروز (شنبه، ۲۷مرداد) در بازار طلای تهران به ۴۱ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسید که نسبت به چهارشنبه هفته گذشته افت ۲۰۰ هزار تومانی داشت.

خرید و اجاره خانه در محله‌های برتر منطقه دو که شامل شهرک غرب و سعادت آباد است طرفداران زیادی دارد. آگهی‌های مربوطه را در وب سایت کیلید جستجو کنید.
دیزل ژنراتور های صنعتی یکی از مهم ترین و پر کاربردترین تجهیزاتی هستند که با هدف تامین جریان برق لازم در مواقع ضروری و در زمانی که در صنعت با قطعی برق مواجه هستید، مورد استفاده قرار می گیرند. قبل از اقدام به تهیه یک دستگاه دیزل ژنراتور صنعتی بایستی اطلاعات کافی را از این دستگاه ها به دست آورید.
مهندس عبدیان رئیس اتاق بازرگانی قزوین عنوان کرد: باپیگیری های صورت گرفته، بعد از این تنها نمایندگان قانونی معرفی شده از سوی اتاق بازرگانی قزوین از اجازه حضور در هیات های حل اختلاف مالیاتی استان در راستای اجرای بند ۳ماده ۲۴۴قانون مالیات های مستقیم برخوردار هستند.
قیمت بیت‌کوین در جریان معاملات نقدی روز سه‌شنبه نزدیک مرز ۵۹ هزار دلار و قیمت اتریوم در حدود ۲۶۵۳ دلار معامله شدند. در شرایط کنونی فعالان بازار روند حرکتی این دو ارز دیجیتال در بلندمدت را چگونه پیش‌بینی کرده‌اند؟

بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی هامکس 1403 (HAMex 2024 ) با شعار "برای مردم، برای ایران" توسط شرکت تابناک توسعه فیدار در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار گردید.
چراغ خطی یکی از بهترین تجهیزات روشنایی به شمار می‌روند و در طراحی معماری با کاربری‌های مختلف از جمله مسکونی، اداری و یا تجاری برای ایجاد جلوه‌های بصری و روشنایی مورد استفاده قرار می‌گیرند.
رییس اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران گفت: این روزها بازار معاملات مسکن پایتخت در رکود کامل است و عمده خرید و فروش‌های فعلی مربوط به تبدیل به احسن واحدها است.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: پیش بینی تحلیل گران این است که تا پایان سال میلادی هر اونس طلا به 3 هزار دلار می‌رسد.
ژنراتور ها دستگاه های بسیار مفید و کاربردی هستند که در هنگام قطعی برق می توانند با مصرف گاز طبیعی، جریان برق مورد نیاز را تامین کنند. شما می توانید بهترین برند های ژنراتور گازسوز از جمله ژنراتور گازسوز کاترپیلار و ژنراتور گازی موتورسازان تبریز را از طریق مجموعه راد دیزل تهیه کنید.
سفارش غذا از کترینگ‌ها و رستوران‌ها یا سر زدن به فست‌فودی‌ها، می‌تواند جیبتان را حسابی خالی کند؛ مثلا اگر بخواهید از یک فست‌فود در محله‌ای متوسط از تهران برای شام روز تعطیل دو عدد پیتزا بخرید، ممکن است مجبور شوید دست‌کم ۷۰۰ هزار تومان بدون پرداخت هزینه نوشابه و سالاد و ... هزینه کنید.

سخنگوی سازمان هواپیمایی گفت: اگر عوامل فروش بلیت پروازهای اربعین در بازه زمانی ۲۴ مرداد تا ۹ شهریورماه نرخ مصوب را رعایت نکنند با لغو مجوز یا معرفی به سازمان تعزیرات حکومتی مواجه می شوند.

قیمت دلار پیش از مراسم تنفیذ رئیس جمهور در نیمه کانال ۵۸ هزار تومان در نوسان بود؛در شرایط کنونی مهمترین سوال این است که قیمت دلار پس از این مراسم چه مسیری را دنبال خواهد کرد؟
قیمت انواع ارز امروز (دوشنبه، هشتم مرداد) در مرکز مبادله ارز و طلای ایران نسبت به روز کاری گذشته (شنبه، ششم مرداد) با افزایش ۱۴۰ تومانی، به ۴۸ هزار و ۱۵۹ تومان رسید.

کاربرد یو پی اس به سبب تامین برق اضطراری و تامین برق به صورت بی وقفه مورد توجه بسیاری از صنایع، سازمان ها و اداره ها قرار گرفته است.
سازمان آگهی های پرسون