بازار

برای باخبر شدن از آخرین قیمت انواع کالاها و آخرین خبرهای جذاب و به روز بازار ایران، سرویس بازار را دنبال کنید.

در سال 1374، در شهر باستانی شوش دانیال واقع در استان خوزستان، مردی با اراده پولادین به نام حاج حمید حمدانی با همراهی برادران، رویای بزرگی را در دل خود می‌پروراند. او در کارگاهی کوچک با مساحت چهل مترمربع، به پرورش رویای پاک خود پرداخت و جوانانی غیور و با استعداد، وی را در این راه همراهی کردند و در همان گام نخست نهال نوپای پاک‌چوب را در خاک امید نشاندند.
بر اساس پیگیری های انجام شده یکی از دیگر عواملی که برای ایجاد التهاب در بازار غیر رسمی ارز به شمار می رود، تقاضای ارز ایجاد شده توسط برخی از شرکت های مونتاژ کار خودرو در هفته های اخیر بوده است
قیمت یک قطعه طلا در ایران به عواملی چون قیمت یک گرم طلای ۱۸ عیار، وزن طلا، اجرت ساخت، سود فروشنده و مالیات بر ارزش‌افزوده و سنگ و نگین بستگی دارد.
اگر بخواهیم در مورد مانیتور صنعتی توضیح بدهیم باید بگوییم که این نوع مانیتور نسبت به صفحه نمایش خانگی مقاومت بالاتری داشته و این توانایی را دارد که ساعت‌های طولانی‌تری تصاویر را برای بیننده به نمایش بگذارد به این صورت که می‌توان گاهی چندین روز و بدون توقف از آن استفاده کرد.
یکی از موثرترین و بهترین راه‌هایی که هم‌اکنون میان سازندگان سراسر جهان مطرح می‌باشد، استفاده از فوم پلی اورتان در ساندویچ پانل است؛ چراکه با استفاده این عایق می‌توان مصرف انرژی در یک ساختمان را تا 90 درصد کاهش داده و بهره‌روی انرژی را به میزان چشمگیری به حداکثر رساند
تمامی خودروها چه در بازار داخلی و چه خارجی و مونتاژی، با صعود قیمتی روبه‌رو هستند و ثبات یا افت قیمت به ندرت در بازار به چشم می‌خورد.
در بازار آزاد امروز قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۳۲ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان و قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۲میلیون و ۸۱۰ هزار تومان است.
عضو هیات نمایندگان اتاق ایران، گفت: در شرایط کنونی، رکود شدیدى بر بازار صنایع غذایی حاکم است که عامل اصلى این رکود، کاهش قدرت خرید مردم است.
نبشی و ناودانی از پرکاربردترین مقاطع فولادی به شمار می‌روند. این پروفیل‌های باز در صنعت ساختمان به ویژه ساخت در و پنجره، ساخت و اتصال خرپا، ستون‌ها، پل‌ها و بادبندها، ساخت ماشین‌آلات و تجهیزات صنعتی، ساخت چارچوب و سازه‌های سبک فولادی و همچنین صنایعی دیگری مانند مبلمان و قفسه‌های فولادی مورد استفاده قرار می‌گیرند.
سایپا در سال جاری، نسخه جدیدی از محصولات خانواده کوییک را با نام کوییک GX‌ روانه بازار کرد. این خودرو در قالب تیپ‌های مختلف به بازار عرضه می‌شود که کوییک GX-L یکی از آن‌ها و کوییک GX-L نسخه ارزان‌تر و ساده‌تری نسبت به کوییک کوییک GX-H‌ است.
وزارت اقتصاد اعلام کرد: بیش از 20 ماه از استقرار کارتخوان های هوشمند در نانوایی های کشور می‌گذرد و نظام اختصاص هوشمند آرد یارانه ای به نانوایان در سراسر کشور مستقر شده است.
همان‌طور که می‌دانید میوه و سبزیجات دارای مقادیر قابل توجهی فیبر، مواد مغذی، ویتامین و آب هستند. نگهداری از این دسته از خوراکی‌ها به مدت طولانی کار دشواری است چرا که به دلیل آب موجود در بافت‌های آن‌ها خرابی و فاسد شدن میوه‌ها و سبزیجات حتمی است. به طور معمول در هر ماده غذایی بین 2 الی 98 درصد آب وجود دارد.