بازار

برای باخبر شدن از آخرین قیمت انواع کالاها و آخرین خبرهای جذاب و به روز بازار ایران، سرویس بازار را دنبال کنید.

رییس هیات مدیره اتحادیه سراسری مرغداران تخم‌گذار گفت: قیمت هر شانه ۳۰تایی (دو کیلوگرمی) تخم‌مرغ بیشتر از ۹۰ هزار تومان گران فروشی و اجحاف در حق مصرف‌کنندگان است.
محمد یوسفی گفت: قیمت کنونی هر کیلو مرغ زنده ۳۵ تا ۴۰ هزار تومان و مرغ گرم در خرده فروشی ها ۴۸ تا ۵۰ هزار تومان است.

براساس آخرین نرخنامه میادین میوه‌وتره‌بار شهرداری تهران قیمت بعضی از میوه‌های پرتقاضای فصل از ابتدای آذر نسبت به آخرین نرخ آبان‌ماه افزایش یافته است.
ئیس اتحادیه برنج‌فروشان بابل از کاهش ۱۰ تا ۲۰ هزار تومانی قیمت برنج طارم در بنکداری شهرهای شمالی خبر داد و گفت: بازار در رکود مطلق به سر می‌برد و این ذهنیت ایجاد شده است که مردم تمایلی برای مصرف برنج ندارند؛ عدم تمایل مردم به خرید برنج داخلی باعث شد که نرخ طارم در بنکداری‌ها به کیلویی ۸۰ هزار تومان برسد.
بر اساس آخرین آمار منتشر شده از سوی وزارت صمت، در تیر امسال قیمت انواع شوینده بین ۲۹.۲ تا ۴۵.۳ درصد نسبت به ماه مشابه سال قبل افزایش یافته است.
قیمت گوشت قرمز امروز سه‌شنبه 1 آذر 1401 نسبت به روز گذشته با اندکی تغییر همراه بوده است.
درحالی که نرخ مصوب مرغ به تازگی به ۶۳ هزار تومان افزایش یافته است قیمت این محصول در بازار سقوط کرده است و هرکیلوگرم از این محصول تا ۵۱ هزار و ۸۰۰ تومان به فروش می رسد.
سرپرست سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: هیچ تصمیمی مبنی بر افزایش قیمت محصولات شوینده در سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان وجود ندارد.
قیمت مرغ گرم در میادین میوه‌وتره‌بار کاهش یافت. نرخ‌نامه جدید میادین میوه‌وتره‌بار شهرداری تهران نشان می‌دهد با ادامه روند کاهش قیمت مرغ، قیمت این کالا در میادین طی ۲هفته اخیر ۵هزار تومان کاهش یافته است.
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی گفت: قیمت کنونی هر کیلو شقه گوسفندی برای مصرف کننده ۲۰۰ هزارتومان و گوشت میش و بره ماده هم با نرخ های کمتری عرضه می شود.