بازار

برای باخبر شدن از آخرین قیمت انواع کالاها و آخرین خبرهای جذاب و به روز بازار ایران، سرویس بازار را دنبال کنید.

کانون صرافان ایرانیان در پی انتشار ویدیویی با محتوای خرید ارز خارج از نوبت از طریق صرافی‌ها، از رسانه‌ها خواست تا از انتشار اخبار کذب خودداری نموده و از یکی کردن دلالان ارزی که خود را به صرافان دارای مجوز رسمی و عضو این کانون نسبت می‌دهند جدا خودداری نمایند.
معاون توسعه بازرگانی گفت: قیمت هر کیلوگرم تخم مرغ در گلستان بین ۳۹ تا ۴۴ هزار تومان تعین شده و فروش هر کیلوگرم تخم مرغ بیش از ۴۴ هزار تومان تخلف است.
مطابق اطلاعیه صادر شده از سوی بازار متشکل ارز ایران خطاب به کارگزاران آن بازار، کشف نرخ و انجام معاملات نقدی ارزی(اسکناس)، امروز بدون محدویت دامنه نوسان، صورت خواهد گرفت.
رئیس اتحادیه برنج‌ فروشان بابل با اشاره به حاکم شدن رکود در بازار برنج، تصریح کرد: سال گذشته نرخ برنج غیرمنطقی افزایش پیدا کرد که نباید روند قیمت‌ها اینگونه صعودی می‌شد و همین موضوع استقبال برای خرید را کاهش داد.
رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران‌میهن گفت: وزارت جهاد قیمت هر شانه تخم‌مرغ فله ۱.۸۰۰ گرمی برای مصرف کننده را ۸۵ هزارتومان اعلام کرد.
دبیر کمیسیون واردکنندگان و تأمین‌کنندگان برنج از آغاز صادرات برنج ایرانی به کشورهای عربی، آمریکایی و روسیه خبر داد و گفت: ورود به بازار صادراتی برنج مقدماتی نیاز دارد که با ایجاد پایانه صادراتی برنج در مازندران قدم‌های اولیه برداشته شد.
برند پیشتاز سامسونگ، این بار هم با رونمایی از تلویزیون‌های جدیدش، همه را حیرت زده کرد؛ تلویزیون‌هایی بی رقیب که قیمت مناسب، نقطه قوتشان است و این چیزی است که هر کدام از ما حین خرید به دنبال آن هستیم.
دامنه نوسان سکه رفاه هر روز کمتر از دیروز می شود. روز یکشنبه دامنه نوسان سکه رفاه به 5. درصد رسیده بود که معامله‌گران به طنز می‌گفتند که عدد از این پایینتر هم داریم و بازارساز می‌تواند از آن استفاده کند که در روز دوشنبه به 2. درصد رسید.
تمامی میادین و بازارهای میوه و تره بار تهران، روز سه‌شنبه (ششم دی) مصادف با سالروز شهادت حضرت فاطمه‌ زهرا (سلام‌الله علیها) تا ظهر، آماده ارائه خدمات به شهروندان هستند.
بررسی ها نشان می دهد که قیمت هر شانه ۳۰ عددی تخم‌مرغ در مغازه‌ها ۱۰۵ تا ۱۱۰ هزار تومان و در میادین ۹۱ تا ۹۳ هزار تومان است.
درحالی که بازار خودرو همسو با افزایش قیمت دلار در بازار، رشد عجیب قیمت‌ها را در پاییز امسال تجربه کرده است که وزیر صنعت، یک عامل گرانی در بازار خودرو را مربوط به نگاه مردم می‌داند.

رئیس اتحادیه فروشندگان صوتی و تصویری، تلفن همراه و لوازم جانبی تهران با بیان اینکه تا این لحظه چون آیفون ۱۴ به صورت تجاری وارد نشده، خرید و فروش آن ممنوع است، گفت: البته کسبه دارای جواد کسب معمولاً تخلف نمی‌کنند و در حال حاضر عموما سایت‌ها هستند که آیفون ۱۴ خرید و فروش می‌کنند.