بازار

برای باخبر شدن از آخرین قیمت انواع کالاها و آخرین خبرهای جذاب و به روز بازار ایران، سرویس بازار را دنبال کنید.

افزایش خریدها به صورت هیجانی در بازار ارز، باعث شده قیمت دلار دچار یک «اُوِرشوت» یا فراجهش شود.‌ در واقع بازار رشد انتظاری خود از آینده را در شرایط کنونی پیش‌خور می‌کند.
مدیر تالار ارز خدماتیِ مرکز مبادله ارز و طلا با هشدار نسبت به ریسک بالای سرمایه گذاری در بازار ارز گفت: اگر کسی در پی سرمایه گذاری است حتی سرمایه خُرد، بانک مرکزی از دو سه روز آینده ابزار‌ها و مواردی را برای سرمایه گذاری مردم عرضه خواهد کرد.
میوه‌های عیدانه که بیشتر مرکبات و سیب است، نسبت به میوه‌های دیگر قیمت مناسب تری دارد اما نسبت به روزهای قبل افزایش یافته است.
بازار میوه حاکی از قیمت‌های مناسب میوه‌های پرمصرف در ایام عید است اما درمجموع قیمت ها نسبت به روزهای قبل افزایش یافته است.
قیمت مرغ بعد از ۵‌ ماه ثبات نسبی، برای نخستین‌بار از نرخ مصوب جدید، فراتر رفت، با این حال در تامین بازار این محصول مشکلی وجود ندارد و به‌گفته مسئولان صنفی میزان تولید مرغ در کشور کاملا پاسخگوی تقاضای موجود است.
یکی از دغدغه‌های سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی این است که وضعیت بازارها و اقتصاد کشور در سال آینده به کدام‌سو حرکت خواهد کرد.
معاون بهره‌برداری و بهداشت سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران گفت: ما فقط توزیع کننده گوشت گرم تنظیم بازاری هستیم و هنوز چیزی به دست ما نرسیده اما پیگیر این موضوع هستیم تا هر چه سریعتر انجام شود
بیست روز پیش بود که وزیر جهاد کشاورزی از طرحی به نام «فجر تا فطر» رونمایی کرد. طرحی که از 12 بهمن شروع شد و قرار است تا 2 اردیبهشت یعنی روز عید فطر ادامه پیدا کند. در این طرح قرار است کالاهای اساسی در تمام فروشگاه‌های زنجیره‌ای با تخفیف 5 تا 25درصد عرضه شود.
مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: طرح برخورد با گرانفروشی گوشت قرمز در سراسر کشور آغاز شده است.
قیمت پنجره دوجداره و انواع پنجره دوجداره نکته بسیار مهم و تاثیر گذار در انتخاب و خرید پنجره می باشد قطعا شما نیز اگر نیازمند خرید پنجره دو جداره هستید این دو فاکتور برای شما نیز مهم می باشد در ادامه به صورت خلاصه در مورد این دو فاکتور توضیحاتی ارائه شده است ، لازم به ذکر می باشد اگر توضیحات ارائه شده برای شما کافی نبود می توانید با شماره های مندرج در وب سایت با ما در تماس باشید تا همکاران ما اطلاعات کامل را در اختیار شما قرار دهند.
مدیرکل نظارت بر کالا‌های اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: آنچه درباره گوشت ۵۰۰ هزار تومانی منتشر شد، حاصل فضاسازی در فضای مجازی بود و فقط تصویر گوشت‌های گران‌قیمت را نمایش دادند.