بازار

برای باخبر شدن از آخرین قیمت انواع کالاها و آخرین خبرهای جذاب و به روز بازار ایران، سرویس بازار را دنبال کنید.

واقعیت این است که کسب درآمد از فروش اینترنتی یک وعده‌ی پوچ و توخالی نیست. برای شروع فروش اینترنتی و کسب درآمد اگر برنامه داشته باشید و روش‌هایی که در ادامه می‌گوییم را انجام دهید، می‌توانید برای کسب درآمد چند صد میلیونی هم امید داشته باشید.
معاون بازرسی و نظارت اتاق اصناف ایران گفت: با تدبیر انجام شده در وزارت صمت و تامین به موقع نهاده‌های دامی، از ۲ هفته دیگر شاهد آرامش در بازار مرغ و روند کاهشی قیمت‌ها خواهیم بود.
قیمت مرغ در چند روز گذشته به کیلویی ۹۶ هزار تومان رسیده این در حالی است که نرخ مصوب دولت ۷۵ هزار تومان است و فروشندگان ۲۰ کیلوگرم در هر کیلو گرانتر می‌فروشند.
معاون بازرسی و نظارت اتاق اصناف با بیان اینکه درباره کمبود عرضه و گران فروشی مرغ در کشتارگاه به وزیر جهاد کشاورزی نامه نوشتیم گفت: میانگین قیمت مرغ در تهران به ۹۵ هزار تومان و در کشور به ۸۸ هزار تومان افزایش یافته است.
مدیرعامل سازمان میادین میوه‌ و تره‌بار شهرداری تهران گفت: روزانه حدود ۱۲۰ تن مرغ در تمامی میادین میوه‌ و تره‌بار تهران عرضه می‌شود و تا به ثبات رسیدن قیمت مرغ این عرضه ادامه خواهد داشت.
اگر قصد خرید انواع محصولات روشنایی اعم از لامپ‌های ال‌ای‌دی و فلورسنت CFL را دارید، هدایت گستر را به شما معرفی می‌کنیم. این مجموعه با همکاری بهترین برندها، نیازهای تمامی‌ مصرف‌کنندگان از جمله عمده‌فروشان و خریداران خانگی را برطرف کرده است.
چند روزی است قیمت جهانی طلا روند صعودی پیدا کرده و همین موضوع بر بازار طلا و سکه تاثیر گذار بوده است، کارشناسان معتقدند این افزایش به دلیل رسیدن به روزهای پایانی سال میلادی است و ممکن است این روند چند هفته ای ادامه‌دار باشد.
محصولات تبلیغاتی منحصر به فرد در شب یلدا می‌توانند هدیه‌ای مناسب برای عزیزان شما باشند. با این هدایا نه تنها آن‌ها را خوشحال می‌کنید و به یادشان می‌آورید که به آن‌ها عشق می‌ورزید، بلکه می‌توانید کسب و کار خود را نیز تبلیغ کنید.
امروز به کمک تیم تخصصی فضاسازه نقش جهان قصد داریم شما را با یکی از محبوب‌ترین گزینه‌های عرصه ساخت و ساز یعنی سازه فضایی آشنا کنیم. تنوع کاربرد، مزیت‌ها و دوام و استحکام این سازه‌ها باعث شده تا استفاده از آن‌ها طی ۱۰ سال اخیر به حداکثر میزان ممکن برسد.
رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی تهران گفت: از ابتدای امسال در دو مرحله (هر بار ۱۵ درصد) قیمت روغن خوراکی کاهش پیدا کرد که این خبر خوشی برای مصرف‌کنندگان بود.
عضو اتحادیه لاستیک و روغن تهران با اشاره به این که کارخانه‌ها تولید خود را بر تایرهای پر مصرف معطوف کرده‌اند، گفت: شاهد روند کاهشی قیمت‌ها هستیم و قیمت‌ها به شدت به نرخ مصوب نزدیک شده است.
روغن حیوانی از جمله محصولاتی به حساب می‌آید که از دیرباز در طب سنتی به‌عنوان یک منبع غنی از مواد مغذی و خواص درمانی معرفی شده است. از جمله این روغن‌ها، روغن حیوانی کرمانشاهی به‌ خاطر کیفیت و خصوصیات برتر خود به‌ عنوان یکی از محصولات محبوب در بازارهای مختلف شناخته می‌شود. برای خرید روغن حیوانی کرمانشاهی بهتر است آن را از منابع معتبر تهیه کنید تا از خواص و کیفیت برتر این محصول بهره‌مند شوید.
نکات خط کشی جایگاه خودرو از اولین چیزهایی است که مشتریان شما متوجه آن خواهند شد. خط‌ کشی به معنای ارائه یک راهنمای دقیق و مناسب برای نشان دادن مسیرهای مختلف از هم است، این کار به افراد و انواع ماشین‌ها کمک می‌کند تا مسیر خود را از مسیرهای بی‌راهه تشخیص داده و به بهترین راه ممکن هدایت شوند