صنعت معدن تجارت

آخرین و مهمترین خبرهای حوزه تجارت داخلی و خارجی، صادرات و واردات، صنایع و معادن را در سرویس اقتصادی پرسون بخوانید.

متقاضیان پژو پارس در آستانه تصمیمی مهم هستند که به پافشاری روی تحویل پارس امیدوار بمانند یا با پذیرش واقعیت تلخی که برای سایر خودروهای ارتقا یافته نیز رقم خورد، به سراغ همان گزینه‌های جایگزین بروند.
پیرو پیش ثبت نام نوبت دوم عرضه خودرو لاماری ایما در سامانه یکپارچه عرضه خودرو های داخلی بر مبنای فرایند نوبت دهی، این شرکت در نظر دارد نسبت به فراخوان متقاضیان (تعیین شده در سامانه مذکور) اقدام نماید.
در حالی که مردم انتظار دارند در بازار انحصاری خودرو، نهادهای ناظر مانع هرگونه افزایش خودسرانه قیمت خودرو توسط خودروسازان باشند، اما در نبود نظارت وزارت صمت و دیگر نهادهای متولی، به تازگی برخی خودروساز مونتاژی بدون مجوز، قیمت محصولات خود را تا 200 میلیون تومان افزایش داده‌اند.
مهدی تقدسی مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو در خصوص خبری مبنی بر فروش مجدد خودروهای وارداتی از امروز را تکذیب کرد و گفت: هر خبری مبنی بر اطلاع رسانی باشد فقط از طریق سامانه یکپارچه فروش خودرو اطلاع رسانی خواهد شد در غیر این صورت صحت ندارد.
سیستم اطفا حریق Fm200 یک ابزار بی‌خطر برای انسان است. این سیستم به‌راحتی برای مشاغل مختلف بدون توجه به بزرگی و کوچک‌بودن، نصب و تطبیق داده می‌شود و برای هر کسب‌وکاری به‌ویژه کارهایی با دارایی‌های ارزشمند مانند: دیتاسنترها (اتاق سرور)، موزه‌ها، نمایشگاه هنری، امکانات پزشکی، ذخیره‌سازی اسناد و کشتی‌ها ایده‌آل است.
بررسی تورم فصلی نهاده‌های ساختمانی در شهر تهران نشان می‌دهد رکورد تورم فصلی در پاییز 1402 برای کاشی و سرامیک بوده است. همچنین تورم فصلی در اغلب نهاده‌ها نسبت به تابستان کاهش یافته است.
اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو تهران اعلام کرد هرگونه خرید و فروش کدملی اشخاص تحت هر عنوان و قراردادی به شخص ثالث، به منزله‌ حقیقی تخلف بوده و عواقب سنگین حقوقی، کیفری و مالیاتی در پی خواهد داشت.
در این‌جا می‌خواهیم پیش از آنکه به توضیحاتی درباره الکتروموتور و نحوه کارکرد آن بپردازیم، مطالبی را درباره خرید پمپ و نحوه کارکرد آن جهت اطلاعات بیشتر به شما ارائه دهیم. پمپ و الکتروموتورها به‌طورکلی در نحوه عملکرد تفاوت دارند.
پمپ وکیوم دستگاهی مکانیکی است برای ایجاد وکیوم یا فضای خالی در یک محیط استفاده می‌شود.
انتظار برای کاهش قیمت خودرو نه فقط در بازار که حتی در کارخانه، همچنان در سطوح مختلف جامعه وجود دارد و برخی نهادها نیز به دنبال خرید خودروی به اصطلاح «ارزان» (پایین‌تر از نرخ‌های رسمی کارخانه) هستند.
به مناسبت 22 بهمن و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران؛

طرح توسعه شرکت معدنی املاح ایران به بهره برداری رسید

طرح توسعه شرکت معدنی املاح ایران به منظور تولیدسولفات پتاسیم (خلوص کمتر از 95 درصد ) به ظرفیت 40 هزار تن در سال با حضور معاون اجرایی رییس جمهور، استاندار سمنان، مدیرکل صنعت معدن و تجارت استان، نمایندگان مجلس و سایر مسؤلان استانی در شهرستان گرمسار استان سمنان به بهره برداری رسید.