باز نزدیکشدن به ایام پایانی سال بازار خرید پوشاک با رونق همراه میشود بهگونهای که اکثر تولیدکنندگان و فعالان بازار تلاش میکنند تا با افزایش عرضه و تنوع محصول در رقابت قیمتی بیشترین سهم را از بازار بهدست آورند. اما بهنظر میرسد امسال بازار چندان بر وفق مراد تولیدکنندگان داخلی نبوده و این گروه که از سالها پیش رقابت ناعادلانهای را با پوشاک «ترک» که از مبادی غیررسمی در بازار عرضه میشد آغاز کرده بودند و تنها مزیت آنها در این رقابت قیمت مناسبتر محصولات داخلی بود حال با کاهش ارزش لیر علاوه بر ورود حجم بالای پوشاک ترک تنها مزیت رقابتی خود را نیز از دست داده و مجبور به عرضه محصولاتی هستند که در برخی از موارد قیمت محصولات ترک ارزانتر فروخته میشود.