بررسی علت عدم واردات خودرو

جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تذکری کتبی خطاب به وزیر صنعت، معدن و تجارت بر لزوم پاسخگویی در خصوص علت عدم واردات خودرو تاکید کردند.
تصویر بررسی علت عدم واردات خودرو

به گزارش سایت خبری پرسون، سید محسن دهنوی در جلسه علنی نوبت دوم امروز محلس، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

حسینعلی حاجی‌دلیگانی، نماینده مردم شاهین‌شهر و جمعی از نمایندگان خطاب به رئیس جمهور: ضرورت تکمیل اجرای طرح راه‌آهن ریلی ازنا به الیگودرز به اصفهان

مهرداد گودرزوند چگینی، نماینده مردم رودبار به وزیر راه و شهرسازی: ضرورت احداث رمپ در ورودی و خروجی شهر منجیل

فتح‌الله توسلی، نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ به وزیر نیرو: لزوم رسیدگی به محرومیت مردم ۶۰ روستای حوزه انتخابیه بهار و کبودرآهنگ از آب شرب.

احمد دنیامالی، نماینده مردم بندر انزلی و جمعی از نمایندگان خطاب به وزیر امور خارجه: ضرورت افزایش تعاملات دیپلماسی اقتصادی بین جمهوری اسلامی ایران با کشورهای همسایه.

جعفر قادری، نماینده مردم شیراز و جمعی از نمایندگان به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: ضرورت تسریع در احداث مرکز داده‌ها در شهر شیراز.

احمد دنیا مالی، نماینده مردم بندر انزلی و جمعی از نمایندگان خطاب به وزیر صنعت، معدن و تجارت: لزوم پاسخگویی در خصوص علت عدم واردات خودرو با توجه به مصوبه قانون ساماندهی صنعت خودرو

علی حدادی نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ و جمعی از نمایندگان به وزیر جهاد کشاورزی: ضرورت پرداخت به موقع پول خرید تضمینی محصولات کشاورزی از جمله گندم.

جعفر قادری، نماینده مردم شیراز و زرقان و جمعی از نمایندگان به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: ضرورت تسریع در تأمین ارتباطات سیار و اینترنت روستاها.

رسول فرخی میکال، نماینده مردم لاهیجان و جمعی از نمایندگان به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم تسریع در اقدام لازم جهت تثبیت قیمت برنج در گیلان و حل بحران خرید برنج کشاورزان.

احمد دنیا مالی، نماینده مردم بندر انزلی و جمعی از نمایندگان خطاب به وزیر نفت: لزوم ساماندهی قیمت سوخت کشتی‌ها و پرچم جمهوری اسلامی ایران و مالکیت ایرانی در دریای خزر.

رسول فرخی میکال، نماینده مردم لاهیجان و جمعی از نمایندگان به وزیر راه و شهرسازی: لزوم تسریع در تکمیل طرح سراوان-سنگر به سیاهکل و پل روستای شیخ‌علی کلایه شهرستان لاهیجان.

احمد محرم‌زاده، نماینده مردم اهر و هریس و جمعی از نمایندگان خطاب به وزیر راه و شهرسازی: لزوم تسریع در تکمیل بزرگراه اهر و مشکین‌شهر و گردنه گویجه‌ئیل.

احمد محرم‌زاده، نماینده مردم اهر و هریس و جمعی از نمایندگان خطاب به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم تسریع در پرداخت وجه گندم و تسهیلات خشکسالی.

احمد محرم‌زاده، نماینده مردم اهر و هریس و جمعی از نمایندگان خطاب به وزیر میراث فرهنگی و گردشگری: لزوم پیگیری ثبت جهانی بقعه شیخ‌شهاب‌الدین و پوشش سربازار تاریخی اهر.

کمال حسین‌پور، نماینده مردم پیرانشهر و سردشت به وزیر راه و شهرسازی: ضرورت تسریع در بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی شهرستان تازه تاسیس میرآباد.

کمال حسین‌پور، نماینده مردم پیرانشهر و سردشت به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: ضرورت تسریع در تجهیز و تعمیر سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پیرانشهر.

کمال حسین‌پور، نماینده مردم پیرانشهر و سردشت به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: ضرورت تسریع در تجهیز درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان سردشت و تامین نیروی انسان و پژشکان متخصص مورد نیاز.

جبار کوچکی‌نژاد، نماینده مردم رشت و جمعی از نمایندگان خطاب به وزیر کشور: ضرورت تسریع در ارتقاء مرکز دهستان‌های آقا سید شریف، سراوان، زیباکنار و اسلام‌آباد.

علی حدادی نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ و جمعی از نمایندگان به وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی: لزوم رسیدگی به کمبود برخی اقلام دارویی و تامین کافی و به موقع داروها.

علی حدادی، نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ و جمعی از نمایندگان به وزیر راه و شهرسازی: لزوم ساماندهی بازار اجاره مسکن در شرایط بد اقتصادی فعلی.

منبع: ایسنا

544851