بورس

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری مربوط به بازار سرمایه را در سرویس بورس پرسون دنبال کنید.

به دنبال اعلام فرخوان سازمان بورس به بانک ها و هلدینگ هابرای تجدید ارزیابی دارایی ها، این سازمان در گامی تازه از همه شرکت‌های بورس برای هم‌اندیشی در زمینه تجدید ارزیابی دارایی‌ها با حضور وزیر اقتصاد دعوت کرد. به نظر می رسد سازمان بورس عزم خود را بهبود عملکرد بورس جزم کرده است.
با پذیره نویسی نخستین صندوق سرمایه‌گذاری بازنشستگی تکمیلی در بورس، گام نخست برای توسعه این صندوق‌ها برای توسعه این صندوق ها برداشته شد. در چنین شرایطی آنطور که نایب‌رئیس هیأت مدیره سازمان بورس خبر داده، قرار است به‌زودی ۵صندوق بازنشستگی تکمیلی دیگر نیز فعالیت شان را آغاز کنند.
شاخص کل بورس امروز دوشنبه ۲۰ آذر با یک هزار و ۴۸۷ واحد افزایش به ۲ میلیون و ۱۶۲ هزار و ۵۶۱ واحد رسید.
شاخص کل بورس در ابتدای معاملات امروز با ریزش ۹۱۳ واحدی مواجه شده و به جایگاه ۲ میلیون و ۱۶۰ هزار واحد رسیده است.
شاخص کل بورس امروز در پایان معاملات با ریزش ۹۹۹۳ واحدی مواجه شده و به جایگاه ۲ میلیون و ۱۶۱ هزار واحد رسید.
محمد علی شیرازی مدیرعامل فرابورس گفت: تا پایان امسال حدود ۱۰ شرکت از صنایع مختلف در صورت ارائه گزارش‌های ارزش‌گذاری معقول و همچنین افشای کامل اطلاعات در کدال در فرابورس عرضه اولیه خواهند شد.
ذوالنوریان گفت: حدود ۳ میلیون و ۹۰۰ هزار نفر از افراد َتحت پوشش نهادهای حمایتی که تاکنون سهام عدالت دریافت نکرده‌اند، پس از تصویب سبد پیشنهادی در هیات وزیران سهام‌دار می‌شوند.
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز (دوشنبه) بازار سهام، با ۴۴ هزار و ۲۹ واحد افزایش معادل ۲ و ۸ صدم درصد به دو میلیون و ۱۶۵ هزار و ۲۲۸ واحد رسید.
شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با رشد بیش از ۲۷ هزار واحدی مواجه شده و به جایگاه ۲ میلیون و ۸۷ هزار واحد رسید.