بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

در گردهمایی سراسری سه روزه روسای شعب و مدیران ستادی بانک کارآفرین که با حضور اعضای هیات مدیره، هیئت عامل، مدیران ارشد و روسای شعب بانک برگزار شد، دکتر احمد بهاروندی به تحلیل شرایط اقتصادی دنیا ، شرایط اقتصادی حاکم بر کشور و جایگاه بانک کارآفرین در شبکه بانکی پرداخت.
به مناسبت فرارسیدن سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر، دکتر میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی با صدور پیامی، ضمن تبریک سالروز این حماسه بزرگ، ابراز امیدواری کرد که با تأسی از این الگوی درخشان مقاومت، قدم‌های استوارتری در پیشبرد آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی خصوصاً در عرصه اقتصادی برداشته شود.
مدیرعامل بانک صنعت و معدن که در آستانه سالروز آزادسازی خرمشهر به استان سمنان سفر کرده است، از امضای تفاهمنامه آب منطقه ای با مبلغ 1000 میلیارد ریال و افتتاح دو طرح صنعتی با تسهیلات 2910 میلیارد ریال و شعبه این بانک در گرمسار خبر داد.
معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های سازمان تأمین‌اجتماعی از برنامه این سازمان برای انتخاب و تقدیر از بازنشستگان و مستمری‌بگیران نمونه همزمان با روز خانواده و تکریم بازنشستگان خبر داد.
مدیر عامل صندوق تامین خسارت های بدنی کشور با اشاره به وجود بیش از۱۱.۵ میلیون موتورسوار در کشور گفت: از این میان تنها ۱.۵ میلیون یعنی ۱۳ درصد موتورسواران دارای بیمه نامه هستند.
«حمیدرضا توسلی» با بیان اینکه کیوبانک، بانک دیجیتال و مکمل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران است، افزود: پیشخوان مجازی و همراه‌بانک به فعالیت خود ادامه می‌دهند، اما کیوبانک قرار است در لحظه، همراه با همه مشتریان، خدمات بانکی را به‌صورت هوشمند ارائه دهد.
دکتر علی خورسندیان مدیرعامل بانک صنعت و معدن با توجه به برگزاری نمایشگاه کتاب و با اشاره به اهمیت صنعت کاغذ و تاکید مقام معظم رهبری در خصوص ارزان‌ نمودن کاغذ و تولید کاغذ داخلی مرغوب اعلام داشت: این بانک بیش از 20 هزار میلیارد ریال تسهیلات سرمایه ثابت و بالغ بر 41 هزار میلیارد ریال سرمایه در گردش به طرح های صنعت کاغذ پرداخت کرده است.