بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

در حاشیه "نشست تخصصی بانوان فعال فضای مجازی و معرفی بخش ویترین پیامرسان بله" که با حضور انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده ، ابوالفضل نجارزاده سرپرست بانک ملی ایران،مدیران ارشد بانک و دیگر مسئولان برگزار شد،از ملی پوشان تیم هاکی روی یخ کشورمان تقدیر بعمل آمد.
این بانک در ادامه افتخار آفرینی‌های خود، در مراسمی که در روز شنبه مورخ 23اردیبهشت‌ماه1402 با‌عنوان بزرگترین اجلاس استراتژی‌های توسعه خدمات، تولیدات و صادرات برترین شرکت‌های ایران (اجلاس طرح انتخاب ملی) برگزار گردید موفق به کسب نشان "برترین انتخاب ملی صنعت بانکداری کشور" شد.
«عیسی امامی» طی سفر به استان کرمانشاه و در جمع کارکنان بانک در این استان؛ اظهارداشت: با تأیید مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره بانک در آینده‌ای نزدیک سپرده‌های ارزی را جذب می‌کنیم.
"نشست تخصصی بانوان فعال در فضای مجازی و معرفی بخش ویترین پیامرسان بله" با حضور دکتر انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده ، ابوالفضل نجارزاده سرپرست بانک ملی ایران ، مدیران ارشد بانک ، بانوان فعال در بخش ویترین پیام رسان بله و دیگر مسئولان برگزار شد.
سرپرست بانک مسکن در همایش سراسری مدیران ارشد بانک گفت: عملکرد بانک باید مطابق با نیاز روز تعریف شود و به ویژه مدیریت مصارف و جا به جایی منابع در استان‌ها را جدی‌تر دنبال و مدیریت کنیم.
سرپرست معاونت بیمه‌ای سازمان تأمین‌اجتماعی؛ با تشریح جزییات و شرایط بهره‌مندی کارفرمایان کارگاه‌های تولیدی، صنعتی، معدنی،کشاورزی، خدماتی و اصناف و شرکت‌های دانش‌بنیان از بخشودگی جرایم بیمه‌ای، مهلت استفاده از این تسهیلات را از ابتدای خرداد تا پایان مرداد ماه و نحوه ثبت درخواست استفاده از این تسهیلات را صرفاً ثبت در سامانه خدمات غیرحضوری تأمین‌اجتماعی به نشانی es.tamin.ir اعلام کرد.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی با صدور حکمی، هادی قیومی را به سمت مشاور مدیرعامل و مدیرکل بازرسی و رسیدگی به شکایات این سازمان منصوب کرد. در پی این انتصاب، دکتر موسوی در مراسم معارفه و تکریم مدیرعامل بازرسی سازمان گفت: در بازرسی مطلوب، علاوه بر تقویت سلامت باید شفافیت در بخش های مختلف حاکم شده و به جامعه منتقل شود و آن چیزی که هستیم را به مردم را نشان دهد. بنابراین بازرسی ایجابی همراه با شفافیت مدلی است که در مقایسه با نگاه متداول بازرسی مدل جامعی است.
سرپرست معاونت بیمه‌ای سازمان تأمین‌اجتماعی با تشریح جزییات و شرایط بهره‌مندی کارفرمایان کارگاه‌های تولیدی، صنعتی، معدنی، کشاورزی، خدماتی و اصناف و شرکت‌های دانش‌بنیان از بخشودگی جرایم بیمه‌ای، مهلت استفاده از این تسهیلات را از ابتدای خرداد تا پایان مرداد ماه و نحوه ثبت درخواست استفاده از این تسهیلات را صرفاً ثبت در سامانه خدمات غیرحضوری تأمین‌اجتماعی اعلام کرد.
ایرج طاهرخانی،مدیر جدید شعب استان قزوین با حضور شهرام بخشا معاون مدیر عامل در امور برنامه ریزی و فناوری اطلاعات ، همت عنایتی مشاور مدیر عامل و کریم میرزاخانی مدیر مرکز آموزش و پژوهش معرفی شد.
در گردهمایی سراسری سه روزه روسای شعب و مدیران ستادی بانک کارآفرین که با حضور اعضای هیات مدیره، هیئت عامل، مدیران ارشد و روسای شعب بانک برگزار شد، دکتر احمد بهاروندی به تحلیل شرایط اقتصادی دنیا ، شرایط اقتصادی حاکم بر کشور و جایگاه بانک کارآفرین در شبکه بانکی پرداخت.