بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

عضو هیات عامل و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران از برقراری امکان فوق العاده تماس تصویری و صوتی، با کیفیت ویژه برای حجاج سرزمین وحی در سال 1402 در پیام‌رسان «بله» خبر داد.
تندیس زرین هفتمین اجلاس سراسری «رضایت‌مندی مشتری» در قدردانی از عملکرد و پاسخگویی شایسته مرکز ارتباط با مشتریان بانک صادرات ایران (صدای سپهر) به این بانک اعطا و همزمان خدمات و محصولات نوین بانک از جمله چکنو (نخستین چک امن دیجیتال) برای کارآفرینان و فعالان اقتصادی عرضه شد.
در اختتامیه نمایشگاه کار که با شعار "دانشگاه تهران به گستردگی یک اکوسیستم" برگزار شد، شرکت بیمه معلم بر اساس امتیاز دانشجویان و شاخص‌های ارزیابی مرکز توسعه مهارت و اشتغال دانشگاه تهران، به عنوان یکی از ۲۰ شرکت برتر و کارآفرین این نمایشگاه انتخاب و موفق به دریافت تندیس شد.
شرکت سهامی بیمه ایران، تنها بازوی اجرایی دولت در صنعت بیمه، با هشتاد و هفت سال قدمت و تجربه که بیش از نیمی از این عمر پرثمر را در دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی سپری کرده است، هم اکنون در اوج پختگی و بالندگی خود به فتح قله های افتخار در سطوح منطقه ای و جهانی می اندیشد.
بانک پارسیان به‌عنوان بانک "سلامت‌محور" باهدف معرفی خدمات بانکی خود و حمایت از طرح‌های نظام سلامت کشور، در بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی و دارویی (ایران هلث 2023)، با برپایی غرفه و با کادری متشکل از مدیران و کارشناسان متخصص در حوزه‌های ارزی، اعتباری و ریالی حضور فعال و چشمگیر دارد.
عضو هیات عامل و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران با تاکید بر اینکه امروز تحول دیجیتال دیگر مراجعه به شعب بانک‌ها و معطلی را نمی‌پذیرد، گفت: تحول دیجیتال یعنی هر کس بتواند به صورت سلف سرویس خدمات بانکی خود را از طریق تلفن همراه و یا کیوسک دریافت کند که این موضوع در ابتدا نیاز به فرهنگ سازی گسترده در مجموعه بانک دارد و در گام بعدی، اپراتورها نقش بسیار کلیدی و‌ موثری در این زمینه خواهند داشت.
سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی و هیات همراه در سفر دو روزه خود به استان کردستان در جلسه ای که با حضور نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و نیز استاندار کردستان برگزار شد از عملکرد مثبت بانک ملی ایران در استان تقدیر کرد.
بانک آینده در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود و هم‌سویی با سیاست‌ها و برنامه‌های دولت مبنی بر تسهیل ازدواج جوانان، با پرداخت وام قرض‌الحسنه ازدواج، جوانان بسیاری را به خانه بخت فرستاده است.
شرکت سهامی بیمه ایران، تنها بازوی اجرایی دولت در صنعت بیمه، با هشتاد و هفت سال قدمت و تجربه که بیش از نیمی از این عمر پرثمر را در دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی سپری کرده است، هم اکنون در اوج پختگی و بالندگی خود به فتح قله های افتخار در سطوح منطقه ای و جهانی می اندیشد.
در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی و کمک به بخش کشاورزی خسارت دیده از حوادث غیرمترقبه، سود کارمزد و جریمه‌های دیرکرد تسهیلات پرداختی به بخش کشاورزی از ابتدای سال 1394 تا پایان سال 1402 توسط بانک سینا امهال شد.