بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

مشتریان بانک ملی ایران می توانند در هر ساعت از شبانه روز و بدون داشتن دغدغه زمان از خدمات بانکداری اینترنتی و غیرحضوری این بانک از طریق سامانه بام همانند افتتاح حساب مشتری جدید با احراز هویت دیجیتال، صدور کارت بانکی اینترنتی و افتتاح حساب غیرحضوری ارزی بهره مند باشند.
در راستای هماهنگی هر چه بیشتر سامانه های بانکی با تغییر ساعت کاری بانک ها و ادارات، سامانه چکاوک نیز با تغییر ساعت کاری همراه شد.
بانک مرکزی در بخشنامه ای به شبکه بانکی با تاکید بر اهمیت و اولویت وام ازدواج و ضرورت تعیین تکلیف متقاضیان در صف دریافت این تسهیلات در سال جاری و سال قبل، «بسته نظارتی‏- اعتباری تسهیل و تسریع در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج» را ابلاغ کرد.
مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با اشاره به افزایش ۹۱ درصدی پرداخت وام‌های این بانک در سال گذشته، گفت: پرداخت وام بدون ضامن در سال گذشته به ۱۰ درصد رسیده بود و اکنون نزدیک ۱۵ درصد است؛ هدف‌گذاری ما پرداخت ۲۵ تا ۳۰ درصد وام‌ها به‌صورت بدون ضامن و بر مبنای اعتبارسنجی در سال جاری است.
مدیرعامل بانک توسعه تعاون تاکید کرد: تمرکز بر هدایت نقدینگی به سمت تولید و بنگاه‌های تولیدی و تعاونی برنامه راهبردی ما در سال جاری است و در عین حال موضوع انضباط مالی، اعتباری و پرهیز از اضافه برداشت از بانک مرکزی را دنبال می‌کنیم.
معاون اعتباری بانک ملی ایران سطح همکاری ها و تقویت روابط مشترک بانک ملی ایران با فعالان بازارهای پول، سرمایه و بیمه را در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی مثبت و سازنده ارزیابی کرد و اظهار داشت: ارایه خدمات و محصولات فناور و نوآور از سوی این بانک منجر به رضایت‌مندی مدیران بنگاه های اقتصادی و موسسات اعتباری و سرمایه گذار در این نمایشگاه شده است و این موضوع چهره بانک را شایسته تر و ارزنده تر از قبل نشان می دهد.
معاون مدیرعامل در امور بانکی با اشاره نرخ های سود در شبکه بانکی کشور گفت:ما بعنوان بانک کارآفرین هیج وقت وارد بازی نرخ نمی شویم و برای نگهداشت مشتریان خود، به راهکارهای حرفه ای جدید می اندیشیم و سعی می کنیم با ارائه خدمات متنوع و سفارشی سازی شده مشتریان خودمان را راضی نگه داریم.
بخش‌های مراقبت ویژه را به‌دلیل گستردگی خدماتی که انجام می‌دهند، می‌توان بـه بیمارستانی کوچک در درون بیمارستانی بزرگ تشبیه کرد که مراقبت‌های نجات‌دهنده زندگی را برای بیماران دارای شرایط بحرانی فراهم می‌کند. در ادامه طرح‌های توسعه ظرفیت‌های درمانی تأمین‌اجتماعی در مناطق مختلف کشور، بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان تأمین‌اجتماعی ثامن‌الائمه (ع) بجنورد به‌عنوان تنها بیمارستان تأمین‌اجتماعی استان خراسان شمالی، با هدف خدمت‌رسانی به قشر کارگری جامعه و بیمه‌شدگان تأمین‌اجتماعی، با 20 میلیارد تومان اعتبار و با رعایت تمامی استانداردهای لازم، همزمان با دهه کرامت شروع به خدمت‌رسانی کرد.
عضو هیات عامل و معاون امور شعب و بازاریابی تهران بانک ملی ایران در مراسم معارفه چند تن از روسای شعب مستقل و معاونت اداره امور شعب مرکزی تهران این بانک با تاکید بر ضرورت تقویت شعب درون سازمانی گفت: باید جوان گرایی در انتصابات، اولویت قرار گیرد.
دریافت کارمزد از تراکنش‌های خرید از ۴ تیر اجرایی خواهد شد البته در این مرحله برخی اصناف مانند نانوایی‌ها، سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌های مواد غذایی فعلاً مشمول این کارمزد نخواهند شد.
مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با اشاره به افزایش ۹۱ درصدی پرداخت وام‌های این بانک در سال گذشته، گفت: پرداخت وام بدون ضامن در سال گذشته به ۱۰ درصد رسیده بود و اکنون نزدیک ۱۵ درصد است؛ هدف‌گذاری ما پرداخت ۲۵ تا ۳۰ درصد وام‌ها به‌صورت بدون ضامن و بر مبنای اعتبارسنجی در سال جاری است.